Companii Business Stiri

Nestlé: creștere organică de 3,5% în 2019

14 feb. 2020 2 min

Nestlé: creștere organică de 3,5% în 2019

Reading Time: 2 minute

Nestlé Global a anunțat o creștere organică de 3,5% în 2019, în timp ce creșterea internă reală (RIG) a fost de 2,9%, cel mai înalt nivel din ultimii șase ani, iar cea a prețurilor de 0,6%. Creșterea a fost susținută de un impuls puternic al afacerilor din Statele Unite și Purina PetCare. Vânzările totale raportate au crescut cu 1,2%, până la 92,6 miliarde CHF (2018: 91,4 miliarde CHF).

Accelerarea creșterii organice a fost susținută de o creștere puternică în Statele Unite și Brazilia, precum și de o îmbunătățire în Europa de Vest. Zona AOA a înregistrat o creștere puternică, în ciuda unor scăderi pentru unele categorii în China și Pakistan. Creșterea organică a accelerat la 2,6% pe piețele dezvoltate și a rămas în mare parte neschimbată pe piețele emergente, la 4,7%.

Toate categoriile de produse au înregistrat o creștere organică pozitivă. Cea mai mare contribuție a venit de la Purina PetCare și brandurile sale premium Purina Pro Plan și Purina ONE. 

”Am înregistrat progrese importante în 2019, parametrii operaționali și financiari îmbunătățindu-se semnificativ pentru al doilea an consecutiv. Creșterea organică a accelerat, alimentată de un impuls puternic în Statele Unite și a businessului Purina PetCare la nivel global,” declară Mark Schneider, CEO, Nestlé. 

În total, produsele Starbucks au generat vânzări suplimentare de peste 300 milioane CHF în 2019.

Nestlé Health Science a înregistrat progrese bune, cu o dezvoltare puternică a vânzărilor pentru nutriție medicală și produse Atrium. Categoria de apă a fost în scădere, reflectând presiunea pe preț în segmentul mediu și cererea redusă din Europa. Produsele alimentare vegetariene și vegetale, inclusiv Sweet Earth Awesome Burger și Garden Gourmet Incredible Burger, au înregistrat o creștere organică puternică de două cifre, ajungând la vânzări de aproape 200 milioane CHF.

Nestlé a vândut Nestlé Skin Health în 2019 și a anunțat vânzarea companiei sale de înghețată din SUA pentru 4 miliarde USD către Froneri (tranzacția a fost finalizată la 31 ianuarie 2020). De asemenea, Nestlé a fost de acord să vândă 60% din compania Herta (activă în producția de alimente pe bază de carne) către Casa Tarradellas.

Zona EMENA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa de Nord)

Europa Occidentală a înregistrat o creștere internă reală organică puternică. 

Europa Centrală și de Est a menținut o creștere organică de o singură cifră, cu o creștere internă reală puternică. Politica de prețuri a avut un impact ușor negativ.

Orientul Mijlociu și Africa de Nord au înregistrat o creștere organică de o singură cifră, bazată pe creșterea internă și politica stabilă de prețuri. 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: