Business MarComm Stiri

Neutrogena a lansat propriul studio de conținut

23 iun. 2021 2 min

Neutrogena a lansat propriul studio de conținut

Reading Time: 2 minute

Neutrogena®, primul brand de produse pentru îngrijirea pielii faciale din Statele Unite, a anunțat recent lansarea primului său studio de conținut, Neutrogena Studios, precum și premiera trailerului primului său scurtmetraj documentar, „In the Sun”. Acesta este produs de Kerry Washington, actrița câștigătoare a premiului Emmy, care a jucat în filme sau seriale precum Scandal, Django Unchained, Ray și Little Fires Everywhere. Studioul de conținut va oferi un mediu prielnic pentru a spune povești convingătoare, propunându-și să informeze cu privire la știința din spatele îngrijirii pielii, să celebreze pielea sănătoasă și să inspire oamenii.

Chiar dacă această platformă va fi disponibilă doar în SUA pentru moment, insight-urile prezentate sunt ușor recognoscibile în întreaga lume. Documentarul „In the Sun” este un material care permite spectatorilor să urmărească etapele parcurse de șapte familii pentru îngrijirea pielii, care se confruntă cu circumstanțe extraordinare și efectele pe termen lung ale expunerii la soare, în timp ce trăiesc o viață agitată.

Potrivit Organizației Mondiale a Sănătății, unul din trei tipuri de cancer diagnosticate la nivel global este cel de piele. Mai mult, cancerul de piele afectează toate rasele, vârstele și etniile, cazurile diagnosticate anual fiind în creștere. Documentarul a fost lansat într-un moment cheie, oferind informații esențiale pentru a elimina preconcepțiile legate de sănătatea pielii și protecția solară, prin povești reale care acoperă o diversitate de generații, rase și sexe, sub îndrumarea dermatologului din Los Angeles, Dr. Shirley Chi.

„Unul dintre motivele pentru care am fost încântată să lucrez cu Neutrogena ca ambasador de brand și consultant creativ este faptul că această companie acordă o importanță egală atât sănătății, cât și frumuseții. Acum, Neutrogena Studios va folosi puterea poveștilor pentru a educa și motiva oamenii să ia măsuri atunci când vine vorba de îngrijirea pielii. “In the Sun” este un exemplu reprezentativ pentru impactul pe care poveștile reale, realizate din mai multe perspective, îl pot avea pentru a genera rezultate necesare în domeniul sănătății. Aștept cu nerăbdare să lansez acest scurt documentar educațional în colaborare cu Neutrogena pentru a crește gradul de conștientizare cu privire la îngrijirea personală, sănătatea pielii și protecția solară. Și sunt încântată de poveștile pe care urmează să le spunem, în viitor, din studiourile Neutrogena,” a declarat Kerry Washington, ambasadorul brand-ului și producătorul executiv al documentarului.

In The Sun” a avut premiera recent, marcând incursiunea Neutrogena Studios în crearea de conținut care informează și lansează conversații despre sănătatea pielii și povești pentru oameni din toate mediile. Scurtmetrajul documentar este o dovadă a misiunii studiourilor Neutrogena de a promova povești reale, relevante despre sănătatea pielii, care inspiră publicul să prioritizeze îngrijirea pielii și să își trăiască viața în siguranță la soare. Scurtmetrajul documentar este deja inclus în selecția oficială la mai multe festivaluri de film și a câștigat premiul Best Environmental Short Documentary în cadrul Seattle Film Festival.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: