Categories: MarketingStiri

Next semneaza noua campanie Aroxol

Reading Time: 2 minute

Next Advertising a lansat o noua campanie de promovare pentru brandul Aroxol, sub deviza „Eficienta contra insectelor, protectie pentru tine si familia ta”.

Lansata pe 16 mai, campania se va desfasura pe o perioada de 10 saptamani si va cuprinde o serie de spoturi TV. Primul spot descrie cateva scene din viata contabilului Petrachescu, care cu ajutorul Lichidului Instant Aroxol devine un victorios general de armata in lupta impotriva gandacilor. Campania va continua cu alte executii TV in care doamna Petrachescu se va alatura ofensivei cu noi instrumente.

”Conceptul invingator dezvaluie starea de razboi pe care o declanseaza prezenta insectelor nedorite in casele noastre si necesitatea de a scapa de cotropitori rapid, printr-un atac definitiv. Practic, in lupta impotriva insectelor, oamenii obisnuiti devin mari conducatori militari, aflati in posesia unui armament extrem de eficient – produsele Aroxol”, declara Liviu David, directorul de creatie al agentiei Next Advertising.

Incepand cu aceasta campanie, Aroxol adopta o noua pozitionare de brand, o noua identitate vizuala si un nou design de ambalaj pentru toata gama de peste 25 de produse. Brandul beneficiaza si de o noua campanie de comunicare, avand ca obiective construirea unei imagini mai puternice pe termen lung, precum si cresterea cotei de piata.

Echipa care a participat la crearea acestei campanii:

Din partea Eureka Group: Elena Sarri Varnava, Executive Director of Marketing and R&D, Eureka Group; Daniela Placintaru, Strategic Marketing Manager; Nicoleta Preda, Senior Brand Manager

Din partea NEXT Advertising: Paula Ionescu (concept), Liviu David (copy); Andrei Antonescu (Art Director); Ileana Sebe (Strategic Planner); Ioana Dumitrascuta (Account Manager); Anca Banea (Account Executive)

Din partea casei de productie Studio Set: Dan Mateescu (producator); Anton Groves (regizor); Marius Ivascu (DOP)

Aroxol este un brand al companiei Interstar, parte din grupul Eureka, si a fost lansat in 2006. In prezent este brandul numarul 2 din piata insecticidelor, la mica distanta de lider.

Printre clientii actuali ai agentiei independente de publicitate Next se numara BCR, Albalact, Cris-Tim, Biofarm, Deutek, Murfatlar, Sun Plaza, Qfort, Interstar si Ulker.

Loredana Sandulescu

Recent Posts

A doua ediție a Festivalului Suflet de România ne aduce aproape de tot ce ne face bine, pe Domeniul Regal de la Săvârșin

Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…

20 de ore ago

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă de la conducerea companiei începând cu data de 30 aprilie 2024

Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…

2 zile ago

Statistică Eurostat: România are prețuri mai mici pentru energie

Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…

2 zile ago

Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…

2 zile ago

AQUILA a finalizat preluarea Parmafood. A doua achiziție din acest an

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…

2 zile ago

Internet pentru zonele rurale prin PNRR. Proiect de 94 de milioane de euro

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…

2 zile ago