Categories: MarketingStiri

Platforma noua pentru berea Skol

Reading Time: 2 minute

Dupa ce anul trecut marca de bere Skol, aflata in portofoliul companiei United Romanian Breweries Bereprod, a fost promovata prin gust 100% malt si fara malai, in mai anul acesta este lansata o noua platforma de comunicare, intitulata “Din respect pentru bere, din respect pentru tine”.

Pornind de la realitatea ca, in multe ocazii, consumatorii sunt pusi in situatia de a face rabat de la standardele de calitate, noua campanie Skol aduce in atentia acestora importanta valorilor autentice.

Campania din acest an – “Din respect pentru bere, din respect pentru tine” – aduce pe agenda publica un manifest deschis impotriva compromisurilor de orice fel si, totodata, o revolutie pe piata berii pentru democratizarea calitatii.

“Credem ca la final de zi, toti cei care lupta pentru un viitor diferit merita sa ciocneasca o bere facuta exact dupa aceleasi principii cu ale lor. 100% malt inseamna calea cea grea, dar si calea adevarata. Skol se face dupa o reteta autentica, fara malai, deci fara compromisuri si nu pe calea usoara; si aceasta inseamna respect pentru bere si pentru bautorii ei”, a declarat Roccos Cosmatos, Vice-Presedinte Marketing – URBB.

Campania de comunicare realizata de Publicis Romania contine executii TV, componenta de digital si comunicare in-store.

Echipa care s-a ocupat de campanie: Semida Duriga – Group Creative Director & copywriter; Marius Tudor – Copywriter; George Lupeanu – Copywriter; Catalin Paduretu – Senior art director; Mario Niculae – Junior Art Director; Miruna Macri – Junior Art Director; Catalin Albu – Client Service Director; Clarisa Rosu – Account Director; Victor Maier – Account Executive; Camelia Efrimov – AV Producer; Liviu Efrimov – AV Producer; Alina Tanase – Digital Account Manager; Tiberiu Bucovei – Project Manager; Constantin Bunica – PHP Developer; Ciprian Frunzeanu – Art Director.

Casa de Productie: Multi Media Est.

Portofoliul companiei URBB cuprinde pe piata berii marcile Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten, Guinness si Kilkenny, Granini pe piata bauturilor racoritoare, precum si marca de apa minerala Bilbor.

 

 

 

Loredana Sandulescu

Recent Posts

A doua ediție a Festivalului Suflet de România ne aduce aproape de tot ce ne face bine, pe Domeniul Regal de la Săvârșin

Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…

6 ore ago

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă de la conducerea companiei începând cu data de 30 aprilie 2024

Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…

o zi ago

Statistică Eurostat: România are prețuri mai mici pentru energie

Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…

o zi ago

Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…

o zi ago

AQUILA a finalizat preluarea Parmafood. A doua achiziție din acest an

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…

o zi ago

Internet pentru zonele rurale prin PNRR. Proiect de 94 de milioane de euro

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…

o zi ago