Marketing

Noi solutii de cercetare in social media1 min

09/07/2013 1 min read

author:

Noi solutii de cercetare in social media1 min

Reading Time: 1 minut

<p> Din luna iunie, de cand la nivel global GfK a achizitionat Sensemetric Web & Social Media Mining, companie specializata in cercetarea si monitorizarea social media, infiintata in 2012, <a href=”http://www.gfk-ro.com”>GfK Romania </a>si-a completat portofoliul de solutii de cercetare digitala dedicate reputatiei marcilor si efectelor comunicarii in social media.</p> <p>  </p> <p> Sensometric, setul de solutii al companiei cu acelasi nume, a fost lansat pe piata in 2009, iar organizatia in sine a fost unul dintre partenerii preferati de GfK inca din 2011.</p> <p>  </p> <p> Prin noile solutii digitale de cercetare, GfK Romania urmareste mai multi indicatori in conversatiile purtate in mediile sociale despre marci: cat de populare sunt acestea, contextul in care oamenii vorbesc despre ele, motivele de satisfactie sau insatisfactie in raport cu marcile, posibilele surse care pot declansa crize de comunicare sau idei pentru inovatie.</p> <p>  </p> <p> Noile instrumente imbina solutiile automatizate de Web Mining (cautare online dupa cuvinte cheie) cu analiza calitativa a discutiilor care permite interpretarea corecta a ironiilor si nuantelor din exprimare, fapt ce duce la o precizie de 95% a analizei contextului si sentimentelor consumatorului.</p>

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE