Companii Stiri Tech

Noua gamă Renault Megane, mai multă tehnologie

3 feb. 2020 3 min

Noua gamă Renault Megane, mai multă tehnologie

Reading Time: 3 minute

Renault își reînnoiește gama Megane: Hatchback, Estate, R.S. Line, R.S. şi R.S. TROPHY, dezvăluind noul Megane și Megane E-Tech Plug-in, două modele bazate pe mai multă tehnologie. Gama Megane va fi disponibilă în România din a doua parte a anului 2020.

Cu 7 milioane de unități şi patru generații diferite care au fost vândute în întreaga lume încă din 1995, expert în automobile electrice de peste 10 ani, Renault pune la dispoziția publicului un motor hibrid reîncărcabil, Megane E-Tech Plug-in.

Megane

Noul Megane dispune de un nou ecran multimedia de 9,3”, tablou de bord de 10,2”, având toate caracteristicile sistemului multimedia Renault EASY LINK. Modelul aduce un plus de siguranță și confort prin sisteme de asistență la condus care însoțesc modelul de segment C, de menționat în acest sens “Asistentul în trafic și pe autostradă”, un sistem autonom de nivel 2. În plus, modelul introduce noile faruri LED Pure Vision pentru o vizibilitate sporită.

Megane E-Tech Plug-in

Renault propune un motor hibrid E-Tech Plug-in de 160 CP pentru noul model de segment C care se bucură de o nouă tehnologie centrată pe recuperarea de energie și inspirată direct de know-how-ul mărcii în Formula 1.

Tehnologia E-TECH Plug-in utilizează elemente proiectate în cadrul Alianței, cum ar fi noua generație de 1,6 litri cu 4 cilindri pe benzină, însoțită de două motoare electrice și o cutie de viteze “multimode”, fără ambreiaj.

Noul Megane 2

Noul Megane E-TECH plug-in dispune de o baterie de 9,8 kWh (400V) și poate funcționa 100% electric până la 135 km/h. Sistemul de gestionare a energiei permite să afișeze o autonomie de 50 de km în ciclul combinat (WLTP *) și până la 65 de km în ciclul urban (WLTP * City), fără a folosi motorul termic.

Disponibil la lansare pe Noul Megane Estate motorul E-TECH Plug-in va fi, de asemenea, oferit ulterior pe versiunea hatchback.

Megane R.S. Line, design reinterpretat

Versiunea R.S. Line va înlocui vechea echipare GT Line cu un conținut mai bogat. Atât design-ul exterior, cât și cel interior, adoptă un aspect mai sportiv conferind modelului un design dinamic.

MEGANE R.S., etalon de sportivitate

Noul Megane 1

Noul Megane R.S. adoptă o gamă centrată pe un singur motor 1.8 turbo cu injecție directă de 300 CP (220 kW), întocmai ca pe versiunea TROPHY. Motorul rezultat din sinergiile Alianței este prezent și pe Alpine A110. De asemenea, cuplul crește pentru a ajunge la 420 Nm (+30 Nm) pe cutia de viteze EDC și 400 Nm pe cutia de viteze manuală.

În plus, șasiul Sport 4CONTROL oferă agilitate maximă în virajele strânse și stabilitate în curbele rapide. Un nou monitor R.S. poate afișa în timp real numeroși parametri ai vehiculului.

Megane R.S. Trophy, pentru un plus de sportivitate

New Megane R.S. TROPHY este proiectat special pentru circuit, deosebindu-se de versiunea de serie în special prin șasiul său Cup, care devine exclusiv pentru acesta, asociat cu motorul 1.8 turbo de 300 de cai putere. Șasiul Cup oferă un diferențial mecanic Torsen® cu alunecare limitată care sporește precizia în viraje şi tracțiunea la ieșirea din curbe. Dispune de amortizoare și suspensii a căror rigiditate a fost crescută cu 25% și, respectiv, cu 30%,  iar bara anti ruliu are o setare modificată cu 10% comparativ cu Megane R.S.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: