Marketing

O nouă campanie Orange, marca Publicis

Reading Time: < 1 minut

Campania de iarnă Orange România poartă semnătura Publicis, continuându-se astfel tradiția spoturilor operatorului telecom de Crăciun.

Campania cuprinde două spoturi TV, dar se derulează și pe alte medii de comunicare și în magazine, precum și prin aplicaţia ”Elf Run”, creată de agenția digitală Nurun. Creat special pentru Sărbători, ”Elf Run” poate fi jucat atât în VR, cât şi fără ochelarii speciali şi le aduce jucătorilor premii constând în bonusuri de internet sau vouchere de reduceri.

Spoturile TV surprind un băieţel şi dorinţa lui puternică de a comunica cu Moş Crăciun. Cu puţin ajutor din partea familiei, dar şi a tehnologiei mobile, cel mic pune în practică idei inocente de a lua legătura cu Moşul. 

În primul spot – Cutia poştală – magia pare că se transferă de la copil la adult: nu doar copilul crede cu adevărat în Moşul, ci chiar tatăl pare că începe să creadă. Cel de-al doilea – Semne pentru Moşul –  se joacă cu un gând simplu al micuților în Ajun: ”Oare cum o să mă mai găsească Moșul dacă plec în vacanță?”.

Coloana sonoră a celor două spoturi este asigurată de melodia ”More than I asked for” a lui Joy Williams.

Echipa Publicis România/Publicis One & Nurun: Daniel Raicea – Head of Orange Department; Alina Vija – Account Manager; Oana Radu – Senior Account Manager; Silviu Nedelschi – Group Creative Director; Andreea Popa – Copywriter; Silviu Antohe – Art Director; Camelia Efrimov – AV Production Director; Calin Buzea – Managing Director Nurun; Oana Popescu – Account Executive; Veronica Oancea – Account Manager; Mihai Pocorschi – Designer Web.

Echipa Orange România: Mirela Bosoi – Head of Brand and Communication; Monica Popescu – Head of Consumer Communication; Crina Tenovici – Head of Data and B2B Communication

Regizor: Ohav Flantz

Casa de producție: Abis/Mitra Film

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Inginerii Continental România dezvoltă tehnologii importante pentru noul Mercedes-Benz E-Class

Inginerii Continental, de la centreler din Timișoara, Iași și Sibiu, dezvoltă componente și produse importante pentru noul Mercedes-Benz E-Class. Pentru…

10 ore ago

Agroland Business System vrea vânzări nete de 344,6 mil. lei și investiții de 15 mil. lei în 2024

Agroland Business System, grup antreprenorial românesc de retail, agricultură și alimentație, vizează pentru anul 2024, la nivel consolidat, vânzări nete…

o zi ago

Vă era dor de telefoanele cu taste? HMD lansează Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G

HMD lanseazp o selecție de telefoane cu taste - Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G -…

o zi ago

Tazz: Românii comandă de 1 mai de 7 ori mai mulți mici față de o zi obișnuită

Ziua Internațională a Muncii, 1 Mai, deține recordul pentru cele mai multe comenzi de mici din an: conform datelor din…

o zi ago

Ce își uită românii în Uber în 2024. Bucureștiul e în topul european al „uituicilor”

Uber lansează a opta ediție din Enciclopedia anuală a lucrurilor uitate și găsite în Uber, oferind informații despre cum se…

o zi ago

BCR a acordat credite noi de aproape 6 mld. lei în primul trimestru. Peste jumătate au fost pentru persoane fizice și microîntreprinderi

BCR a înregistrat un profit net de 620 milioane de lei (125 milioane de euro) în primul trimestru din 2024,…

o zi ago