MarComm

Apa de bine și oamenii săi: o poveste Perla Harghitei semnată de The NEW

Reading Time: 2 minute

Lucrurile bune merg cel mai bine împreună: apa de bine și oamenii săi. De la acest adevăr simplu a pornit echipa The New atunci când a scris povestea Perla Harghitei.

Pentru că apa Perla Harghitei este un produs în care se pune suflet încă din anul 1974, a fost ușor să regăsească în jurul ei o întreagă comunitate de bine. Așa că despre ea se vorbește în campania Apă de bine pentru oameni ca tine, despre această structură vie care face ca lucrurile să meargă chiar și atunci când efortul nu se vede, asemenea curgerii apei.

La The NEW se căută poveștile simple, adevărate, despre aceia din jurul lor care reușesc să facă din răbdare virtutea tăcută care susține întregi comunități. Și ori de câte ori se întâlnesc cu un brand care împărtășește și susține aceleași valori, se bucură să colaboreze.

„Pornind de la un copy simplu, curat, dar încărcat de semnificații, am căutat să găsim acele situații în care folosim apa zi de zi sub diferite forme. Ne-am bucurat să filmam chiar la sursă și să fim înconjurați de tot ceea ce face Perla Harghitei să fie o apă de bine. Un loc unde se simte legătura puternică dintre oameni și natură și faptul că aici, lucrurile merg mână în mână. Sperăm că am putut reda o parte din frumusețea și emoția pe care am simțit-o la filmare: peisajele, răsăritul, oamenii”, a spus Patricia Suliman, Sr. Art director The NEW.

„Sunt încântată atât de colaborarea cu partenerii, colegii, așa cum ne place noua să le spunem, de la The NEW, cât și de rezultatul efortului echipei. Încă de la prima prezentare de strategie și creație am știut că vom realiza lucruri frumoase împreună, iar acum, când suntem la capătul a două zile de filmare și al mai multor săptămâni de pregătiri intense, pot spune că așa a fost și sper că și consumatorii vor fi de acord. Emoție, pasiune, profesionalism de la cap la coadă, sub un slogan care ne va defini de acum încolo ca brand, în lunga noastră călătorie: “apa de bine pentru oameni ca tine”, a declarat Gabriela Ionescu, Marketing & Communication Director Perla Harghitei.

Alături de echipa Perla Harghitei, Gabriela Ionescu, Marketing & Communication Director, Istvan Puskas, Marketing Manager și Paul Lorinc, Trade Marketing Specialist, din partea The New au turnat viață în povestea aceasta Claudiu Dobriță, Creative Partner, Patricia Suliman, Senior Art Director, Maia Ștefănescu, Senior Copywriter și Oana Nedelea, Head of Strategy sub atenția și grija Ralucăi Gheorghe, Senior Account Director. Și, desigur, nimic nu ar fi arătat la fel fără regia lui Goran Mihailov, producția marca Loops Production sau fără privirea atentă a lui Manole Sava, Greenmind.

Romanita Oprea

Recent Posts

„Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui”?, competiția de briefuri creative dedicată companiilor și ONG-urilor

pastel lansează competiția de briefuri creative „Poate brieful tău să dea volumul mai tare binelui?", redefinind astfel rolul comunicării în…

10 minute ago

Systematic a fost selectat ca partener al NATO

Systematic, unul dintre principalii furnizori danezi de soluții software pentru digitalizare în domenii cheie precum apărare sau sănătate, cu un…

29 de minute ago

Românii de la Amber au dezvoltat noul joc din legendara franciză PAC-MAN

Studioul românesc de gaming Amber a dezvoltat, în parteneriat cu Bandai Namco, PAC-MAN Mega Tunnel Battle: Chomp Champs, cel mai…

36 de minute ago

Cea mai mare despăgubire pentru locuințe achitată anul trecut. Peste 500.000 de euro pentru un incendiu

Cea mai mare despăgubire achitată anul trecut de către o companie Membră UNSAR, în baza poliței de asigurare facultativă pentru…

60 de minute ago

Puma a lansat prima campanie de brand la nivel mondial din ultimii 10 ani

Compania globală de sport PUMA a lansat prima sa campanie de brand la nivel mondial din ultimii 10 ani „FOREVER.…

o oră ago

Argint și bronz pentru România la Cupa Mondială de Paraclimbing din Salt Lake City

Aflați la prima competiție a sezonului 2024, sportivii Lotului Național de Paraclimbing, coordonat de ONG-ul Climb Again, se întorc acasă…

2 ore ago