Categories: MarketingStiri

O romanca, aleasa de Facebook sa creeze campania dedicata Zilei Femeii   

Reading Time: 4 minute

Mihaela Noroc, autoarea proiectului fotografic “Atlasul Frumusetii”, fost invitata de echipa Facebook sa fie fotograful care sa realizeze campania lor pentru Ziua Internationala a Femeii. Facebook i-a incredintat astfel misiunea de a fotografia si de a intervieva mai multe femei deosebite, cu ocazia zilei de 8 Martie.

„Cand cei de la Facebook m-au contactat si mi-au spus ca vor ca eu sa realizez campanie lor de Ziua Femeii, pur si simplu am crezut ca e o gluma. Dar dupa ce mi-a trecut uluiala, m-am apucat imediat de lucru pentru ca totul era contra cronometru. Timp de trei saptamani, am schimbat 17 avioane, am calatorit in sase colturi diferite ale lumii, unde am intalnit sase femei incredibile. A fost o experienta nebuna si frumoasa, pe care n-o voi uita niciodata”, povesteste Mihaela Noroc.

Aventura de trei saptamani a Mihaelei s-a terminat in sediul Facebook, de la New York, unde fotograful roman a acordat un interviu faimoasei publicatii TIME.

China

Dupa 10 luni de calatorie continua, Mihaela Noroc va petrece cateva zile acasa, foarte curand insa va porni din nou la drum. Ea va calatori pe tot parcursul anului 2016, pentru ca in 2017 sa publice prima editie a albumului Atlasul Frumusetii.

„Dupa ce voi publica albumul la nivel international, vreau sa petrec mai mult timp in Romania. Am calatorit in toata lumea, dar nicaieri nu ma simt mai bine ca acasa, oricat de multe probleme exista uneori. Mi-as dori ca pe viitor sa realizez un album dedicat doar frumusetii din Romania”, declara Mihaela Noroc.

De trei ani, Mihaela Noroc calatoreste in jurul pamantului si fotografiaza femei din toate colturile planetei, surprinzand diversitatea lumii in care traim.

Iran

Anul trecut proiectul Mihaelei a devenit faimos in intreaga lume dupa ce mass-media internationala i-a acordat spatii largi. Oprah Winfrey, Huffington Post, Forbes, Elle, RAI, The Telegraph sunt doar cateva dintre numele mari care au evocat pe larg Atlasul Frumusetii, anul trecut, tranformandu-l in cel mai mediatizat proiect artistic romanesc al zilelor noastre.

Nepal

Fotograful roman insa nu s-a oprit aici si a continuat aventura in jurul planetei. In vara, in timp ce se afla intr-o asezare izolata din Mongolia, a fost contactata de cei de la CNN pentru un interviu in direct.

„Dupa o noapte dormita in iurta, intr-o asezare izolata din Mongolia, am primit un telefon tocmai din Statele Unite, de la Atlanta. Si-asa, inconjurata de oi si iaci, am intrat in direct la CNN, cu Natalie Allen”, povesteste Mihaela Noroc.

In Tadjikistan Mihaela a fotografiat o tanara saraca care se ocupa de plantarea florilor, pe strazile din capitala tarii. Dupa ce fotograful roman a publicat imaginea pe pagina ei de Facebook, tanara din Tadjikistan a devenit cunoscuta in intreaga lume, numeroase publicatii internationale relatandu-i povestea impresionanta.

Tadjikistan

Apoi Mihaela Noroc a ajuns cu Atlasul Frumusetii in Coreea de Nord. Fusese deja in Afganistan cu proiectul, asa ca avea deja ceva experienta in locurile mai putin turistice ale lumii.

Coreea de Nord

Fotografiile Mihaelei din Coreea de Nord au devenit imediat o senzatie in presa internationala. The Guardian, BBC sau Spiegel s-au adaugat la numele mari care deja prezentau frecvent Atlasul Frumusetii. A fost o premiera mondiala pentru ca nimeni, pana atunci, nu mai documentase frumusetea femeilor din Coreea de Nord.

Pentru Mihaela si al sau proiect au urmat cele mai populate tari ale lumii, China si India. Multe dintre femeile obisnuite pe care le-a fotografiat acolo, au devenit mici vedete in aceste tari.

„E incredibil sa vezi un interviu in presa din China, cu o femeie pe care ai fotografiat-o. Sa afli cum i s-a schimbat viata, dupa ce a fost inclusa in proiectul Atlasul Frumusetii. Asta, bineinteles, daca are cine sa-ti traduca articolul.”

In India Mihaela a stabilit o noua premiera. A fotografiat-o pe Sonam Kapoor, una dintre cele mai mari vedete indiene,  si a inclus imaginea ei intr-o serie unica alaturi de femei obisnuite, din toate mediile. Aceasta serie a fost preluata de toata presa importanta din India si pentru prima oara femei sarace, marginalizate in societate, au fost prezentate ca simboluri ale frumusetii, alaturi de o mare actrita.

 

 

Loredana Sandulescu

Recent Posts

DOUGLAS România continuă extinderea și deschide un nou magazin

DOUGLAS România își continuă extinderea prin deschiderea primului magazin din Pitești, în Argeș Mall, care devine, astfel, cel de-al 42-lea…

3 ore ago

Sondajul „Ce fel de cititor ești?” cercetează modul în care oamenii interacționează cu cărțile și tehnologia în lumea modernă

Asociația AdLittera lansează sondajul „Ce fel de cititor ești?”, un proiect de cercetare a pieței inedit în România, menit să…

3 ore ago

UNIQA a lansat o fundație ce se va adresa tinerilor și viitorului

UNIQA a lansat Fundația UNIQA SEE Future care va activa în sud-estul Europei: Serbia, Croația, Bosnia și Herțegovina, Bulgaria, România…

3 ore ago

Beko a prezentat noua colecție de electrocasnice la târgul EuroCucina

Beko, unul dintre liderii globali ai pieței de electrocasnice, a participat la cel mai mare târg european dedicat sectorului bucătăriei,…

3 ore ago

Samsung demarează oficial campania pentru jocurile Olimpice și Paralimpice în etapa finală de pregătire pentru Paris 2024

Cu mai puțin de 100 de zile până la Paris 2024, Samsung Electronics Co., Ltd., partener oficial al Jocurilor Olimpice…

3 ore ago

Brand Auditul și Repoziționarea agenției Mediascope realizate de Cristiana Belodan

După aproape 20 de ani de când activează cu succes pe piața de advertising la nivel național și internațional, Mediascope…

4 ore ago