Oana Petroff este noul CEO al MediaCom Romania, funcție ocupată anterior de Carmen Lixandru. Înainte de preluarea acestei poziții, timp de 12 ani a condus Mindshare România.
În ultimii trei ani, echipa MediaCom a crescut de la 30 la 44 de angajați și la o cifră de afaceri de aproximativ 46 milioane de dolari. Printre clienții agenției se numără: P&G, GSK, Doctor Oetker, UniCredit, HBO.
Pe perioada tranziției, Oana Petroff va colabora cu echipa de management existentă la MediaCom (care o include pe Mădălina Bodea) pentru a asigura continuitatea în furnizarea serviciilor către toți clienții agenției.
Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…
Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…
Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…
Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…
AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…
Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…