MediaCom, rețeaua anului la Festival of Media Global Awards

MediaCom, rețeaua anului la Festival of Media Global Awards

MediaCom a devenit Agency Network of the Year la Festival of Media Global Awards 2017. Agenția s-a impus după ce a câștigat 18 premii: șase de aur, opt de argint și trei de bronz, împreună cu titlul de Campania Anului, pentru ‘Missing Type’ (client NHS Blood & Transplant, Marea Britanie). În plus, campaniile pentru P&G Gillette, P&G Head & Shoulders

Oana Petroff este noul CEO al MediaCom

Oana Petroff este noul CEO al MediaCom

Oana Petroff este noul CEO al MediaCom Romania, funcție ocupată anterior de Carmen Lixandru. Înainte de preluarea acestei poziții, timp de 12 ani a condus Mindshare România. În ultimii trei ani, echipa MediaCom a crescut de la 30 la 44 de angajați și la o cifră de afaceri de aproximativ 46 milioane de dolari. Printre clienții agenției se numără: P&G,

mVideo, in exclusivitate in Romania

mVideo, in exclusivitate in Romania

GroupM Romania si MediaCom Romania au lansat in premiera in Romania o campanie care foloseste formatul de banner mVideo, un format proprietar al GroupM dezvoltat de H-Art Italia, companie membra a grupului WPP. mVideo este un format Rich Media care ajuta clientii sa isi extinda intr-un mod facil si rapid campaniile TV in mediul online, fara costuri suplimentare de creatie.