Categories: Stiri

OLX încheie un parteneriat cu Pago. Cum poți strânge puncte pentru plata facturilor

Reading Time: 2 minute

Odată cu încheierea sărbătorilor de iarnă, bugetele cumpărătorilor au de “suferit”, luna ianuarie fiind recunoscută drept cea mai dificilă din an din punct de vedere financiar. Dacă în perioada cadourilor, consumatorii se așteaptă la costuri adiționale față de bugetul planificat și devin mai permisivi cu schimbările în ceea ce privește fondurile alocate, în lunile următoare, românii sunt mult mai atenți la prețurile produselor dorite și la coșul de cumpărături. Factori precum inflația influențează dorința de achiziționare a produselor preloved, devenind astfel o metodă bună de economisire.


OLX, cea mai mare platformă de anunțuri generaliste de pe piața locală și Pago, aplicația prin care românii pot gestiona de la distanță plata facturilor și utilităților au anunțat o colaborare menită să premieze utilizatorii ce folosesc serviciul de livrare prin OLX. Astfel, cumpărătorii care achiziționează produse din cadrul categoriilor Mama și copilul și Modă și frumusețe și aleg să utilizeze serviciul de livrare prin OLX, sunt recompensați cu puncte în contul Pago, puncte ce pot fi ulterior folosite pentru plata facturilor.
Punctele reprezintă 0,25% din valoarea produsului achiziționat prin serviciul propriu de livrare, iar fiecare punct valorează 0,01 lei. Utilizatorii se pot bucura de această campanie până în data de 29 februarie 2024.


“Cheltuielile casnice rămân în atenția utilizatorilor Pago, indiferent de perioada anului. Ne bucurăm că putem fi parte din această campanie şi că putem oferi clienților OLX beneficiile de a plăti facturile de utilități oricând, de oriunde, într-un mod rapid şi sigur.” Adrian Cighi – Co-fondator Pago.


“Înțelegem nevoile utilizatorilor noștri și ne dorim să îi sprijinim pentru a se bucura de cât mai multe dintre produsele preferate în perioadele dificile pentru ei din punct de vedere financiar. Colaborarea cu Pago reflectă angajamentul nostru continuu de a oferi experiențe avantajoase clienților noștri. Prin implementarea acestui serviciu de recompense în cadrul platformei OLX ne propunem să le aducem un plus în această perioadă post sărbători și să le oferim beneficii semnificative.”, explică Dragoș Matei, Senior Category Manager OLX.


Prin acest parteneriat, gestionarea plăților, dar și recompensele financiare aduc acel plus în buzunarele cumpărătorilor și le permit să se poată bucura de mai multe atenții pentru ei sau cei dragi lor.

Cristi Dorombach

Recent Posts

Modificarea Legii RCA: șoferii români vor să aibă dreptul să întrebe asigurătorul la ce service își pot repara mașina

Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…

12 ore ago

„Catalizator de Începuturi” aduce tinerii artiști în lumina reflectoarelor

Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…

13 ore ago

Asociația GIC IOR-Titan acționează în instanță Primăria Capitalei pentru recuperarea zonei retrocedate ilegal din Parcul IOR

Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…

13 ore ago

Secretele Festivalului Hoinar

Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…

13 ore ago

Businessul Lensa a depășit 207 mil. lei anul trecut. Cum aniversează compania 11 ani de prezență pe piață

Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…

13 ore ago

Marcelo Rainer, Novartis România: Între schimbare și adaptabilitate

Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…

13 ore ago