Olympus, unul dintre cei mai mari producători de lactate din România, lansează în premieră pentru piața națională Laptele cu Vitamina D, în ambalaj r-PET și adaugă în portofoliu iaurtul cu specific grecesc fără lactoză și două noi sortimente de iaurt cu specific grecesc cu fructe.
Laptele cu vitamina D vine în completarea gamei de lactate Olympus și se adresează deopotrivă copiilor, care în perioada creșterii au nevoie de un aport echilibrat de calciu și vitamine, și adulților, mai ales în anotimpul rece, atunci când expunerea la soare este limitată.
La fel ca în cazul celorlalte sortimente de lapte ale companiei, Laptele cu vitamina D este produs în Fabrica de Lapte Brașov și are ca sursă exclusivă ferme românești atent selecționate. Noul produs conține 3,7% grăsime și este comercializat în ambalaj r-PET, realizat cu până la 35% plastic reciclat, fiind 100% reciclabil.
„Misiunea noastră este să oferim consumatorilor noștri produse inovatoare, sănătoase, adaptate tuturor nevoilor, iar Laptele cu vitamina D este răspunsul nostru la cererea tot mai mare de alimente cu un aport crescut de vitamine și nutrienți.
Ne bucurăm să fim primul producător local care lansează pe piața din România lapte cu vitamina D într-un ambalaj transparent, 100% reciclabil și suntem încrezători că acesta va deveni un sprijin pentru starea generală de bine a cât mai multor familii. Vom continua să fim atenți la comportamentele și tendințele de consum și să le răspundem prin extinderea portofoliului de produse”, a declarat Athanasios Giannousis, Director Comercial Olympus România.
Concomitent cu lansarea laptelui fortificat cu vitamina D, Olympus aduce noutăți și în sfera iaurturilor cu fructe. Gamă a fost relansată cu ambalaje a căror grafică pune fructele în prim-plan, iar în portofoliu au fost adăugate două noi sortimente de iaurt cu fructe – Mango cu semințe și Citrice cu semințe, dar și o variantă de iaurt cu specific grecesc fără lactoză.
Noile produse urmează să fie disponibile în perioada următoare pe rafurile tuturor marilor rețele de supermarketuri și hipermarketuri din țară.
Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…
Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…
Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…
Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…
Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…
Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…