Campania „Grand Job Experience” a Kaufland România, prin care compania a deschis un magazin în universul GTA, cu scopul de a pregăti și a recruta tineri din Generația Z, a primit premiul pentru „Inovație în comunicarea HR” în cadrul Galei BIZ PR Awards care a avut loc pe data de 25 octombrie la NOYZ Club & Lounge din București.
La finalul lunii octombrie, la „Biz PR Conference & Gala”, un eveniment Biz în care a fost lansat și topul celor mai performante agenții de PR din România, revista Biz a oferit și o serie de premii speciale pentru campanii și proiecte care s-au remarcat în ultimul an. Premiul pentru „Inovație în comunicarea HR”, care a fost ridicat de Estera Anghelescu, Recruiting & Employer Branding Director al Kaufland România, a fost acordat campaniei „Grand Job Experience”, derulate de Kaufland România. Retailerul, împreună cu v8 au realizat un proiect de gaming care viza recrutarea tinerilor din Generația Z.
Experiența virtuală creată de Kaufland le pune la dispoziție tinerilor, un joc online, în care au posibilitatatea să experimenteze task-uri și provocări ale unor joburi din lumea reală. Pentru aceasta, Kaufland a devenit primul retailer care a deschis un magazin în universul GTA și a invitat pasionații de gaming din România, să devină îngrjitori de clădiri, lucrători comerciali, caseri, șefi de raion sau manageri de magazin. Cei mai tari streameri ai momentului (TheoZeciu, AndreiRO, Best Norris sau imoGen), le-au oferit un training online și chiar posibilitatea de a fi recrutați pe post de casieri, îngrijitori de clădiri, manageri de magazn, șefi de raion și lucrători comerciali, tuturor pasionaților de gaming și nu numai.
Alte proiecte și campanii care au fost premiate în cadrul Galei Biz au fost Campania „Financial Intelligence” a BCR, proiectul „The Uniq Book of 76 Expressions” al glo, campania de lansare a brandului Kozel, sau campania „De Netestat” a Rețelei VIF și DDB România.
Doar până pe 27 mai 2024, persoanele fizice mai pot alege cum sunt folosiți 3,5% din impozitul lor, prin redirecționarea…
Banca Transilvania a obținut rezultate pozitive în primele trei luni ale anului, cu creșteri ale economiilor clienților, soldului creditelor, volumului…
AI Expo Europe, cea mai mare conferință interactivă din Estul și Centrul Europei, va decripta impactul Inteligenței Artificiale asupra prezentului,…
UniCredit Bank devine anul acesta partenerul RAD ART FAIR 2024, cel mai important eveniment dedicat scenei de artă contemporană din…
KilometrulBine, platforma de responsabilitate socială a mărcii Dacia, a lansat un studiu amplu ce și-a propus să aducă în prim…
Marketerii spun că, în continuare, companiile nu apreciază pe deplin fundamentele marketingului – strategia și managementul de brand. Am discutat…