Companii Stiri

(P) Baker Tilly South East Europe prezintă noua identitate și celebrează 15 ani de activitate în România

19 dec. 2018 2 min

(P) Baker Tilly South East Europe prezintă noua identitate și celebrează 15 ani de activitate în România

Reading Time: 2 minute

baker 2Baker Tilly South East Europe a aniversat 15 ani de prezență pe piața din România, eveniment ce a avut loc pe data de 10 decembrie 2018 la hotelul Hilton Aténée Palace din București, în prezența multor oaspeți și colaboratori distinși, de elită.

Baker Tilly are, în prezent, în România 55 de angajați și peste 350 de clienți, companii pe care le deservește întotdeauna cu profesionalism și dinamism. Acestea completeză imaginii de ansamblu constituită în jurul noii identități vizuale a brandului Baker Tilly.

În cadrul evenimentului, Marios A. Klitou, CEO Baker Tilly South East Europe, a declarat: „Din dorința de a consolida și moderniza modul în care reprezentăm compania noastră în fața clienților, angajaților, profesiei și comunităților în care ne desfășurăm activitatea, toate elementele de bază ale identității vizuale Baker Tilly – culoare, fonturi, imagini și aplicațiile practice ale acestora – au evoluat”.

bat bmark rgb„Creșterea este elementul central al afacerii noastre. Noul nostru simbol este inspirat din modelele de creștere organică găsite în natură și reprezintă capacitatea noastră de a fi agili și adaptabili la nevoile unice ale clienților noștri. Logo-ul nou reprezintă natura noastră personală și accesibilă. Înlăturarea spațiului dintre cuvintele Baker și Tilly din noul logo reprezintă coeziunea rețelei noastre”.

Luăm decizii acum, pentru a construi un viitor de succes pentru clienții noștri, oamenii noștri, pentru profesia noastră și comunitățile din care facem parte. De astăzi, „Acum, pentru ziua de mâine” va servi atât ca scop, cât și ca slogan pentru compania noastră, devenind centrul brandului și prim-planul comunicării Baker Tilly.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: