Stiri Companii

Parteneriat Golden Foods Snacks – PepsiCo pentru distribuţia produselor ELMAS în România

12 apr. 2022 3 min

Parteneriat Golden Foods Snacks – PepsiCo pentru distribuţia produselor ELMAS în România

Reading Time: 3 minute

De la începutul acestui acestui an, PepsiCo România devine distribuitorul Elmas, pentru produsele de semințe de floarea soarelui, diferite tipuri precum negre, pestrițe, albe, seminţe de dovleac, arahide, fistic, caju şi migdale, anunță Golden Foods Snacks SA, unul dintre principalii jucători din piaţa de FMCG din România.

În urma parteneriatului cu PepsiCo România, Golden Foods Snacks SA a reuşit să îşi tripleze distribuţia numerică pe piaţa din România, faţă de anul 2021. Prin intermediul parteneriatului de distribuţie cu PepsiCo România, Golden Foods Snacks SA vizează să îşi crească numărul de clienţi de 5 ori față de 2021, până la finalul anului. Atingerea obiectivului se bazează şi pe dezvoltarea unei ample campanii de publicitate pe TV, pentru brandul Elmas care vine să stimuleze activităţile de distribuţie ale PepsiCo. Campania TV „Miezul Contează” este prima campanie de publicitate a brandului de seminţe şi are misiunea să crească nivelul de conştientizare cu privire la produsele Elmas şi să le aducă mai aproape de consumatorii din România.

„Atunci când ne uităm la piaţa de distribuţie din România, PepsiCo România a fost cu siguranţă prima opţiune şi suntem bucuroşi că am încheiat acest parteneriat, unde viziunea companiei PepsiCo a coincis cu valorile Golden Foods Snacks SA. Vedem această nouă etapă ca pe un moment important pentru consolidarea companiei, care ne oferă deschidere şi acces la o gamă largă de consumatori prin produsele Elmas şi să aducem în casele românilor cele mai gustoase seminţe, alune şi fructe deshidratate. Cu PepsiCo România, ne propunem să avem o expansiune la nivel naţional cu cea mai bună distribuţie şi vizibilitate în piaţă”, declară Sorin Petre, Director Financiar, Golden Foods Snacks SA.

„Intrarea pe piața de alune și semințe din Romania este o oportunitate pentru strategia noastră de creștere și suntem încântați de noul parteneriat cu Elmas, un brand recunoscut pentru calitatea superioară a produselor sale din acest segment. Vom continua să ne consolidăm poziția în piață prin această colaborare, luând în calcul trendul ascendent al acestei categorii, prin includerea a 22 de opţiuni delicioase de gustări pentru consumatorii din România. Avem planuri ambiţioase pentru 2022, iar acesta este un alt pas în completarea portofoliului PepsiCo cu alternative nutriționale diverse”, declară Adrian Lăcătuș, East Balkans Senior Commercial Director, PepsiCo.

Pentru acest an, compania Golden Foods Snacks SA şi-a bugetat peste 1 milion de EURO pentru investiţii în fabrica din Filipeştii de Pădure, judeţul Prahova, prin realizarea de investiţii precum achiziţia clădirii, maşini de ambalare noi, achiziţia unei linii pentru prăjit alune/caju.

Golden Foods Snacks SA, cu fabrica în comuna Filipeștii de Pădure, județul Prahova şi unul dintre principalii jucători din piaţa de FMCG, de snack-uri sărate, de seminţe, alune şi fructe deshidratate, a intrat în România în anul 2009, prin achiziţia mărcii Elmas. În anul 2011, brandul Elmas parcurge un amplu proces de rebranding printr-un logo modern şi un design nou pentru ambalaje ca urmare a implementării unei noi politici de marketing şi vânzări pe piaţa de snack-uri sărate, a companiei. Între anii 2013 – 2019, Golden Foods Snacks SA lansează game şi produse noi sub brandul Elmas. Compania deţine mai multe certificări, printre care Vegan, Gluten Free, Non GMO, IFS 7, SA 8000.

În anul 2019, Golden Foods Snacks SA realizează prima tranşă de obligaţiuni corporative în valoare de 4,7 mil. RON cu o maturitate de 3 ani şi listarea acestora la Bursa de Valori Bucureşti.

La începutul anului 2022, Golden Foods Snacks SA anunţă parteneriatul de distribuţie cu PepsiCo România care îi oferă acces la o expansiune la nivel naţional prin distribuţie, obiectivul fiind creşterea numărului de clienţi de 5 ori față de 2021, până la finalul anului 2022. Tot în anul 2022, compania Golden Foods Snacks SA lansează campania TV „Miezul Contează„, fiind prima campanie de publicitate a brandului de seminţe Elmas.

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifra de afaceri de peste 79 miliarde dolari în 2021, adus de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream. Portofoliul PepsiCo este format dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, inclusiv branduri ce generează fiecare anual peste un miliard USD în vânzări de retail.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: