MarComm Digital Stiri

pastel a stat la povești digitale de vară cu Jacobs Cafea Rece

14 sept. 2021 2 min

pastel a stat la povești digitale de vară cu Jacobs Cafea Rece

Reading Time: 2 minute

În context de pandemie, comunicarea brandurilor prin evenimente de vară părea mai degrabă incertă, decât promițătoare. Astfel, provocarea era și mai mare pentru sortimentele de cafea rece de la Jacobs, obișnuite să fie în centrul atenție în lunile de vară petrecute cu prietenii la distracție. Soluția pastel a plecat un pic invers. Pe scurt, un NCP (National Consumer Promo) care a plecat de pe rețelele de socializare.

La fel ca pasiunea oamenilor pentru fragmentele de viață de 15 secunde de pe Instagram, pastel a ascultat trendul și a încurajat oamenii să își facă auzite poveștile. Startul verii s-a dat cu kit-ul digital #JacobsCafeaRece. Un pachet de elemente care să creeze conversații și momente frumoase, de la mare, de la munte, de oriunde a ales fiecare să se bucure de zilele călduroase – chiar și de pe canapeaua de acasă.

Efecte de stories

Scopul kit-ului a fost de a deschide conversații pe stories și a-i aduce pe oameni mai aproape de gif-uri, muzică, filtre, cover-uri de highlight și chiar și background-uri pentru video call-uri. Toate aceste mijloace au fost gândite pentru a invita oamenii pe cafeajacobs.ro/jacobscafearece, adică pe Landing Page-ul campaniei. Aici narațiunea a mai făcut un pas cu câteva tutoriale rapide de cum să pui poveștile în perspectivă.

Piesele din campanie au spus o poveste aparte. Stiluri diferite, de la ASMR la Disco, Romance și beat-uri de Hip Hop. Producție de sunet și voce, înregistrări ASMR, beat-uri moderne în line cu trendurile de Trap. Tot necesarul pentru un story de vară de povestit mai departe.

Boarduri comunicat de presa 02

TikTok și vibe-ul fresh

pastel a căutat să transmită un aer fresh întregii campanii, iar grafica folosită nu a făcut excepție. Optimism, energie și în general o invitație la distracție – au fost criteriile în acest departament. Nu a lipsit inspirația oferită de generația TikTok și mai ales energia creativă regăsită în mediile unde utilizatorii mai tineri se simt ca acasă. Nu a întârziat și efectul dorit, acela de a apropia generațiile noi de Jacobs Cafea Rece și, prin extrapolare, de brandul Jacobs România.

Instore

Fiind un NCP, campania a avut mersul firesc și în zona offline, latura de instore cu execuții specifice a fost adaptată fiecărui retailer. Firul narativ a mers natural mai departe și a invitat oamenii să se alăture povestitorilor digitali, intrând în cursa pentru premiile aferente.

Campania promoțională derulată de Jacobs România a avut loc în perioada mai-iulie și a promovat categoria de mixuri de cafea, cafea rece (ice coffee) și cafea solubilă.

Echipa Jacobs:

Brand Manager: Mihaela Ciobanu

Marketing Trainee: Mihnea Ungureanu

Trade Promotion Specialist: Diana-Maria Iordache

Instore Activation Specialist: Cristi Diaconu

Echipa Pastel:

Group Creative Director: Cristina Icnoțiu

Copywriter: Ionuț Ungureanu

Song Producers: Dan-Radu Talpalariu

Motion designer & video editor: Horia Cucută

3D & graphic designer: Cristian Minu

Client service director: Manuela Silică

Account Executive: Irina Staicu

PR&Social Media Specialist: Mădălina Guerrieri

DTP: Silviu Florescu

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: