MarComm Marketing PR Publicitate Stiri

pastel devine partenerul de comunicare al clinicii Medikali

18 dec. 2024 2 min

pastel devine partenerul de comunicare al clinicii Medikali

Reading Time: 2 minute

pastel a fost desemnată agenția de comunicare a Medikali, clinica multidisciplinară din București, localizată în sectorul 3, pe bulevardul Thedor Pallady.

Rolul agenției este de a susține planurile de extindere ale Medikali printr-o strategie de comunicare cuprinzătoare, care include personal branding și reputation management, relații cu media și părțile interesate, media buying, creare de conținut medical și influencer marketing. Colaborarea demarată în octombrie 2024 a debutat cu acțiuni menite să apropie brandul de liderii de opinie din industria medicală și să comunice diferențiatorii și rezultatele remarcabile obținute de clinică în cei doi ani de la fondare.

Medikali, care tratează deja 34.000 de pacienți anual și se bucură de un grad de satisfacție de peste 97%, plănuiește să își extindă modelul de business în noi locații și să completeze serviciile actuale cu componente spitalicești.

„De la bun început, mi-am dorit să creez o clinică unde expertiza și tehnologia să se îmbine cu empatia. Cred că, involuntar, am căutat aceleași atribute și în colaboratorii noștri. Echipa pastel a venit cu know-how și cu o viziune apropiată de a noastră, dar și cu un nivel ridicat de empatie pentru mine ca antreprenor și pentru nevoile de comunicare ale brandului nostru. Sunt foarte fericită să am alături profesioniști care mă sprijină în dezvoltarea acestui business și cu care simt că mă pot consulta constant”, a declarat dr. Adina Negoiță, CEO&  fondator Medikali

Dana Nae Popa, pastel

„La pastel, apreciem foarte mult afacerile antreprenoriale, astfel încât colaborarea cu Medikali a fost una naturală. Am descoperit multe sinergii între echipele noastre, de la implicarea în business până la valorile umane și orientarea spre responsabilitate socială. Nu ne-a luat mult să dezvoltăm un stil de lucru eficient și să identificăm oportunități de creștere, așa că, pentru 2025, planificăm campanii de impact care nu doar că vor consolida metricii de business ai brandului, dar vor aduce și un aport semnificativ în comunitate”, a completat Dana Nae Popa, owner & managing director pastel. 

Articole pe aceeași temă: