Marketing

Patru noi creativi si un nou lider in departamentul de creatie al Lowe

3 iul. 2013 < 1 min

Patru noi creativi si un nou lider in departamentul de creatie al Lowe

Reading Time: < 1 minut

<p> Maria Nagy si Andrei Munteanu sunt cei doi noi copywriteri cooptati anul acesta in echipa, Victor Oprisan este noul art director, iar Manuela Gogu s-a alaturat echipei ca director de creatie.</p> <p>  </p> <p> In prezent, noua formula creativa <a href=”http://www.facebook.com/LoweRomania”>Lowe</a> numara 12 oameni.</p> <p>  </p> <p> Manuela Gogu si-a inceput cariera in Grupul Lowe acum sapte ani, in cadrul agentiei de relatii publice GolinHarris, in 2012 ocupand o pozitie singulara pentru piata de comunicare: Director de Creatie al unei agentii de PR. Manuela a gestionat in acesti ani proiecte de corporate si brand communication, evoluand ulterior spre strategie si creatie pentru platforme de comunicare integrate.</p> <p>  </p> <p> Absolventa a Facultatii de Litere din cadrul Universitatii Bucuresti, Manuela Gogu si-a antrenat simturile strategice si creativitatea la Berlin, Londra si Belgrad.</p> <p>  </p> <p> Manuela Gogu a semnat campanii pentru: Bancpost, Bayer, Bergenbier S.A., Colgate-Palmolive, Crucea Rosie Romana, Electrolux, Ferrero, Gothaer, GSK, Johnson&Johnson, Franklin Templeton Investments, L’Oreal Romania, Praktiker, Mercedes-Benz, Orange, RBS Romania, Parlamentul European, Comisia Europeana, Praktiker, Terapia Ranbaxi, Tuborg, Unilever.</p> <p>  </p> <p> “Manuela a fost prima alegere atunci cand Lowe a inceput cautarea unui Director de Creatie. A recomandat-o un portofoliu impresionant de proiecte creative gestionate cu succes, recunoscute cu trofee la festivaluri locale si internationale de comunicare. Este o combinatie de creativ cu viziune strategica, un mix la granita mai multor specializari si mereu in cautarea povestii”, declara Aura Toma, Managing Director Lowe&Partners</p> <p>  </p> <p> Echipa de creatie nou formata a Lowe&Partners a semnat conceptele mai multor campanii derulate pentru clientii agentiei, precum Beck’s – Vezi dincolo de eticheta! sau “Patitu’este mai asigurat decat crede”, pentru Gothaer Romania Asigurari Reasigurari.</p> <p>  </p> <p>  </p> <p>  </p>

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: