Premiu romanesc la IAC Awards

Premiu romanesc la IAC Awards

Agentia Profero Bucuresti, afiliata la reteaua internationala MullenLowe Profero si parte a grupului Lowe Romania, a fost premiata in cadrul editiei de anul acesta a Internet Advertising Competition (IAC) Awards. Proiectul Spiderkids VR, dezvoltat pentru a promova expozitia “Tesaturi periculoase” gazduita de Muzeul National de Istorie Naturala “Grigore Antipa”, i-a adus agentiei de digital premiul pentru “Cea mai buna aplicatie

Un nou spot din seria “Ori bem bere, ori bem bere”

Un nou spot din seria “Ori bem bere, ori bem bere”

Campania “Ori bem bere, ori bem bere”, dezvoltata si implementata de Lowe pentru brandul de bere Skol, continua si in aceasta iarna cu un spot. Noul spot clarifica faptul ca “o bere de calitate se raceste cum vrei tu”: Am inghetat si dezghetat halbele de SKOL de zeci de ori pana cand picatura de bere a curs exact asa cum

Zizin da din nou cu pace

Zizin da din nou cu pace

Cea mai noua campanie semnata Zizin, Lowe si BPN anunta deschiderea oficiala a vanatorii de premii menite sa aduca echilibrul in familie. Continuand comunicarea de anul trecut, brandul Zizin sustine inca o data pacea in cuplu si ne indeamna sa nu cadem prada micilor conflicte, nici macar de Sarbatori. Ideea care sta la baza noii campanii Zizin, sub semnatura Lowe

Campanie aniversara AFI Palace Cotroceni

Campanie aniversara AFI Palace Cotroceni

Anul acesta, pe 1 decembrie, se implinesc 6 ani de la lansarea AFI Palace Cotroceni. Cu aceasta ocazie, pe langa activarile traditionale, este lansata o campanie aniversara, sub semnatura echipei Lowe. Declinarile din mall vor ingloba elemente traditionale romanesti pentru a crea o legatura puternica intre cele doua sarbatori. Intreg mall-ul va fi impartit in 3 regiuni corespunzatoare celor trei

Un nou spot pentru Pate Bucegi

Un nou spot pentru Pate Bucegi

Pate Bucegi si Lowe au lansat un nou spot TV in cadrul campaniei “Gustul bun se recunoaste”, dedicat promovarii marcii Bucegi Vegetal. Daca in primul spot al campaniei Pavel Bartos provoca un Chef pretentios sa recunoasca faptul ca ii placeeee gustul bun al Pateului Bucegi, in cazul produselor vegetale exista o dubla instanta care ii valideaza gustul: un copil mofturos,

Campanie de imagine SKOL

Campanie de imagine SKOL

Noua campanie de imagine SKOL, lansata pe 4 iulie, poarta semnatura agentiei de publicitate Lowe. Campania cuprinde un spot TV care ruleaza pe principalele 8 statii TV, mixul de promovare media fiind completat de radio, tranzit, digital, OOH si materiale trade. Echipa de creatie Lowe pentru acest proiect, coordonata de Vasile Alboiu (Chief Creative Officer), este formata din: Copywriters –

Veka si Lowe continua saga Dr. Fenster

Veka si Lowe continua saga Dr. Fenster

Exista investitii pe care le faci o singura data, dar te tin o viata. Ferestrele sunt o astfel de investitie. Acesta este mesajul central al campaniei „Veka. Ferestre de clasa A”, semnata de Lowe. Campania se desfasoara in perioada 14 august – 30 septembrie, include executii TV si online si isi propune sa continue demersul educational pe care Veka, in

Lowe are un nou Director de Strategie

Lowe are un nou Director de Strategie

Bogdan Ionita este noul Director de Strategie al agentiei Lowe. El este responsabil de coordoonarea echipelor de cercetare, planning si strategie, care lucreaza pentru clientii agentiei briefuri integrate, ce acopera toate palierele de comunicare: traditional, digital, BTL si experiential. Bogdan Ionita a lucrat deja campanii pentru clienti precum Gothaer, Johnson&Johnson, Scandia Food, Unilever, Veka sau Zizin, si a contribuit la

Campanie de imagine pentru Bucegi Junior

Campanie de imagine pentru Bucegi Junior

Scandia Food si Lowe au lansat o campanie de imagine pentru brandul Pate Bucegi Junior. Spotul TV al campoaniei este difuzat in perioada 17 iunie – 17 iulie, pe canalele TV dedicate copiilor.   In cadrul acestui proiect, Scandia Food este reprezentata de Alexandra Bucur, (Marketing Director) si Ana Burloiu (Brand Manager), iar echipa Lowe care a dezvoltat spotul TV

Un singur Chief Creativ Officer pentru toata creatia Lowe

Un singur Chief Creativ Officer pentru toata creatia Lowe

Vasile Alboiu este noul Chief Creative Officer (CCO) al grupului Lowe,  pozitie din care va coordona activitatea tuturor echipelor de creatie din grup: creatie traditionala, creatie digitala, PR si BTL. In ultimii doi ani, Vasile Alboiu a fost director de creatie al agentiei SENIORHYPER si a dezvoltat mai multe campanii digitale pentru branduri precum Orange, ING, Napolact si Wrigley. “Vasile