Cea mai nouă campanie Metro Cash & Carry România, dezvoltată în parteneriat cu Geometry Global România, îl are drept protagonist pe Pavel Bartoș. Campania susține programul ”Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”, un program diferențiator lansat de companie în urmă cu 2 ani.
Campania de anul acesta debutează cu un spot tv de 30 de secunde în care Pavel Bartoș descoperă, în timp ce se află la cumpărături, beneficiile programului ”Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”.
Spotul a fost regizat de Anton Groves și realizat împreună cu echipa MME.
Echipa Geometry Global: Simona Costea – Client Service Director; Adriana Staicu – Account Director; Oana Mehedințeanu – Account Executive; Cristina Ungureanu – Head of Strategy; Alex Petrescu – Creative Strategist; Andreea Apostoliu – Strategic Planner; Mihai Fetcu – Creative Director; Stefan Vasilachi – Group Creative Director; Costina Dinulescu – Senior Art Director; Bogdan Costin – Senior Copywriter; Alina Croitoru – PR Manager; Radu Rotaru – Senior PR Executive
Echipa Metro România: Marina Zara – Head of Marketing; Andreea Diaconu – Sr. Marketing Communication Manager;
Metro Cash & Carry România este parte a grupului Metro AG și a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Metro România are 5 centre de distribuție în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda.
Unul dintre principiile după care Lidl se ghidează în relația cu angajații este menținerea unui echilibru între viața personală și…
Până pe 30 aprilie 2024, Auchan desfășoară Săptămâna filierelor, pentru al doilea an consecutiv, o campanie unică în România dedicată…
KORIKA, unul dintre cele mai apreciate branduri de produse cosmetice coreene din Europa, intră în magazinele Notino din București. Această…
La 22 de ani a făcut primii pași în cariera de televiziune și la scurt timp în domeniul PR pentru posturile…
În preajma Paștelui, prin generozitatea partenerilor și dedicarea voluntarilor, Fundația Regală Margareta a României luminează casele și inimile a sute…
Despre dezvoltarea sortimentului de produse românești și extinderea parteneriatelor cu producătorii locali, dar și despre planurile Lidl România de a…