Marketing

Pavel Bartoș, în cea mai nouă campanie Metro

Reading Time: < 1 minut

Cea mai nouă campanie Metro Cash & Carry România, dezvoltată în parteneriat cu Geometry Global România, îl are drept protagonist pe Pavel Bartoș. Campania susține programul ”Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”, un program diferențiator lansat de companie în urmă cu 2 ani.

Campania de anul acesta debutează cu un spot tv de 30 de secunde în care Pavel Bartoș descoperă, în timp ce se află la cumpărături, beneficiile programului ”Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”.

Spotul a fost regizat de Anton Groves și realizat împreună cu echipa MME.

Echipa Geometry Global: Simona Costea – Client Service Director; Adriana Staicu – Account Director; Oana Mehedințeanu – Account Executive; Cristina Ungureanu – Head of Strategy; Alex Petrescu – Creative Strategist; Andreea Apostoliu – Strategic Planner; Mihai Fetcu – Creative Director; Stefan Vasilachi – Group Creative Director; Costina Dinulescu – Senior Art Director; Bogdan Costin – Senior Copywriter; Alina Croitoru – PR Manager; Radu Rotaru – Senior PR Executive

Echipa Metro România: Marina Zara – Head of Marketing; Andreea Diaconu – Sr. Marketing Communication Manager;

Metro Cash & Carry România este parte a grupului Metro AG și a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Metro România are 5 centre de distribuție în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda.

 

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Magazinele Lidl vor fi închise în prima și a doua zi de Paște

Unul dintre principiile după care Lidl se ghidează în relația cu angajații este menținerea unui echilibru între viața personală și…

8 minute ago

Înainte de Paște, Auchan invită românii la Săptămâna filierelor de producători locali din programul „Cultivăm ce e mai bun în România”

Până pe 30 aprilie 2024, Auchan desfășoară Săptămâna filierelor, pentru al doilea an consecutiv, o campanie unică în România dedicată…

28 de minute ago

KORIKA, un brand de produse cosmetice coreene, intră pe piața din România

KORIKA, unul dintre cele mai apreciate branduri de produse cosmetice coreene din Europa, intră în magazinele Notino din București. Această…

35 de minute ago

Mara Eliza Barza, SundayPR: „Succesul unui business înseamnă și bunăstarea echipei și a familiilor acestora”

La 22 de ani a făcut primii pași în cariera de televiziune și la scurt timp în domeniul PR pentru posturile…

56 de minute ago

Peste 800 de seniori beneficiază de acțiuni speciale și de sprijin dedicate Paștelui, prin proiectele Fundației Regale Margareta a României

În preajma Paștelui, prin generozitatea partenerilor și dedicarea voluntarilor, Fundația Regală Margareta a României luminează casele și inimile a sute…

o oră ago

Cum susține Lidl economia locală

Despre dezvoltarea sortimentului de produse românești și extinderea parteneriatelor cu producătorii locali, dar și despre planurile Lidl România de a…

o oră ago