Companii

METRO aduce la raft produsele din carne de la Centrul de Producție Proprie din Ștefănești

Reading Time: 3 minute

METRO se concentrează în 2022 pe asigurarea unui sortiment extins în ceea ce privește gama de carne producție proprie. Noutatea sezonului o reprezintă gama de marinate din porc și oaie, dezvoltată în cadrul Centrului de Producție Proprie din Ștefănești, care se alătură produselor deja disponibile la raft: carne de porc feliată și calibrată, carne tocată, mici și cârnați, carne de vită porționată și calibrată.

Centrul METRO din Ștefănești a fost dezvoltat pentru a deveni o sursă constantă de aprovizionare pentru antreprenori. Produsele dezvoltate aici reflectă experiența și know-how-ul METRO, care distribuie anual peste 40 de milioane de kilograme de carne.

„Angajamentul METRO de a sprijini prin toate mijloacele antreprenorii independenți este motivul pentru care am investit timp și un buget consistent în centrul de carne producție proprie de la Ștefănești, unde dezvoltăm permanent sortimente noi, adaptate fiecărui sezon și evoluției pieței, menite să aducă diferențiere și profitabilitate. Ne-am dorit o locație modernă, spațioasă, cu o capacitate mare de producție, care să garanteze un flux constant de marfă la cele mai înalte standarde către clienții noștri, pentru a le asigura competitivitatea în orice moment. Gama de preparate din carne producție proprie METRO include soluții complete, inspirate din activitatea, cerințele și feedback-ul clienților noștri și ne bucurăm că o putem îmbunătăți constant.“

Adrian Ariciu, CEO METRO România

Gama de marinate de la METRO care poate fi găsită acum la raft include, printre altele, piept de porc feliat, marinat cu usturoi negru sau ușor picant, pastramă de oaie marinată în baiț, ceafă de porc marinată, ușor picantă, sau ceafă de porc feliată, marinată, Maitre d’Hotel.

Toate produsele dezvoltate în cadrul unității de producție proprie din cadrul platformei logistice pe care METRO o deține la Ștefănești sunt obținute cu ajutorul unor echipamente de ultimă generație, prin respectarea tuturor măsurilor de siguranță, din materie primă premium. Produsele provenite din linia de producție proprie vor fi împachetate și ambalate ATM (ambalare în atmosferă controlată) astfel încât proprietățile cărnii să rămână neschimbate. În plus, toate produsele sunt concepute în funcție de specificul și nevoile antreprenorilor HoReCa și revânzători.

În 2022, METRO are în focus asigurarea unui sortiment extins în ceea ce privește gama de carne producție proprie, atât prin prisma nivelurilor de calitate, de la produse de bază, până la produse premium, cât mai ales prin oferirea unor alternative care să asigure clienților profesioniști produse porționate, calibrate, gata de gătit, cu ambalări profesionale, toate concepute pentru a optimiza profitul afacerilor pe care aceștia le dețin.

Carne de vită proaspătă adaptată cerințelor din industria ospitalității

O altă prioritate a companiei o reprezintă sortimentul de carne de vită, extins anul acesta cu o varietate de tăieturi și piese întregi, ambalări profesionale și origini variate, sortimentul de carne de vită fiind gândit în așa fel încât să acopere necesarul oricărui client care deține un restaurant sau o locație pentru evenimente.

Fie că este vorba de antricot, vrăbioară sau mușchi, de T-bone, Tomahawk, Picanha sau Bavetă, de origine SUA, Australia, Argentina, Brazilia, Uruguay, Irlanda, România sau alte țări din UE, produsele din carne de vită din oferta METRO sunt variate, începând de la cele frecvent întâlnite în meniurile de bază ale restaurantelor, până la carne premium, potrivită pentru meniuri à la carte.

METRO oferă un preț mai mic în funcție de cantitatea cumpărată la o multitudine de produse proaspete din categoriile de carne, pește, fructe și legume, produse semnalizate la raft cu eticheta verde.

Gabriel Barliga

Recent Posts

Ultimele zile pentru redirecționarea a 3,5%. „În cazul nostru, la fel ca în cazul multor ONG-uri din România, impactul proiectelor noastre este unul real”

Doar până pe 27 mai 2024, persoanele fizice mai pot alege cum sunt folosiți 3,5% din impozitul lor, prin redirecționarea…

23 de ore ago

Banca Transilvania a obținut un profit mai mare cu 35% în primul trimestru din 2024

Banca Transilvania a obținut rezultate pozitive în primele trei luni ale anului, cu creșteri ale economiilor clienților, soldului creditelor, volumului…

2 zile ago

AI Expo Europe: Cea mai mare conferință despre AI din Europa Centrală și de Est are loc în octombrie la București

AI Expo Europe, cea mai mare conferință interactivă din Estul și Centrul Europei, va decripta impactul Inteligenței Artificiale asupra prezentului,…

2 zile ago

UniCredit este partener al RAD ART FAIR 2024. Discount-uri de 20% la achiziția biletelor cu cardul

UniCredit Bank devine anul acesta partenerul RAD ART FAIR 2024, cel mai important eveniment dedicat scenei de artă contemporană din…

2 zile ago

Studiu KilometrulBine despre siguranța rutieră pietonală: traversarea neregulamentară e în topul comportamentelor negative

KilometrulBine, platforma de responsabilitate socială a mărcii Dacia, a lansat un studiu amplu ce și-a propus să aducă în prim…

2 zile ago

Pledoarie pentru strategie

Marketerii spun că, în continuare, companiile nu apreciază pe deplin fundamentele marketingului – strategia și managementul de brand. Am discutat…

2 zile ago