Stiri Business Companii

Pehart Grup investește 20 milioane de euro în producție și eficientizare energetică

12 iul. 2023 2 min

Pehart Grup investește 20 milioane de euro în producție și eficientizare energetică

Reading Time: 2 minute

Pehart Grup investește peste 20 de milioane de euro în eficientizarea energetică a liniilor de producție din cele două fabrici, din Petrești-Sebeș și Dej. Dezvoltarea de noi capacități de producție, diversificarea portofoliului de produse și creșterea capacității de export sunt alte obiective în planul de investiții al Pehart Grup pentru acest an.

De asemenea, cea mai veche fabrică de hârtie din România, cu o tradiție de peste 186 de ani își concentrează eforturile investiționale și în direcția dezvoltării soluțiilor de energie verde.

Away from home

Compania care a lansat anul trecut trei noi sortimente de hârtie igienică umedă sub brandul Pufina dorește să intre în acest an și pe piața produselor AfH (Away From Home). Aproximativ un sfert din valoarea totală a investițiilor din acest an va fi orietată spre noua linie de conversie pentru produsele de tip AfH (folosite în segmenul HoReCa – restaurante, hoteluri, catering).

              „În ultimii ani, Pehart Grup a realizat constant investiții semnificative în linii noi de producție și tehnologii performante, inovatoare, care ne-au ajutat să oferim clienților noștri produse de calitate la nivel premium. Vom continua investițiile și în acest an și totodată vom diversifica zonele de interes. Urmărim atât optimizarea performanțelor tuturor mașinilor de producție pentru reducerea consumului de energie și dezvoltarea capacităților de producție,  cât și creșterea volumului exporturilor. Ne dorim ca cele mai populare branduri Pehart să devină favoritele clienților pe noi piețe europene”, spune Gabriel Stanciu, General Manager Pehart Grup.

Pufina la export

pe lângă creșterea volumului exporturilor, compania urmărește extinderea operațiunilor la nivel internațional și consolidarea poziției brandurilor sale: „Pufina este deja unul dintre brandurile cu cea mai mare popularitate între clienții din România. Numele său se impune tot mai mult în zona produselor de calitate premium și totodată prietenoase cu mediul. În acest moment, gama Pufina este deja prezentă pe rafturile magazinelor din  Serbia, Moldova, Albania și Bulgaria, iar acesta este doar începutul planurilor noastre ambițioase pentru export”, mai spune Gabriel Stanciu.

Potrivit acestuia, planurile de investiții ale companiei vor continua și anul viitor, când prioritățile vor fi instalarea unor noi linii de procesare dotate cu  tehnologii de ultimă generație pentru reducerea consumului de energie, precum și creșterea sustenabilității. „Sperăm ca anul viitor să avem funcțională și o linie verde de producție”, dezvăluie managerul general al Pehart Grup.

Array

Articole pe aceeași temă: