Publicitate MarComm Stiri

Gerety Awards prelungește termenul de înscriere a lucrărilor până pe 12 mai

19 apr. 2023 3 min

Gerety Awards prelungește termenul de înscriere a lucrărilor până pe 12 mai

Reading Time: 3 minute

Gerety Awards anunță o prelungire finală a termenului limită până la 12 mai.

Lucía Ongay, co-fondatorul Gerety, spune „Gerety oferă validare agențiilor și clienților că munca realizată rezonează. Aceeași lucrare care va fi câștigătoare la celelalte premii din acest an ar trebui să fie depusă și la Gerety, componența juriului nu ar trebui să schimbe această decizie, iar câștigarea unui premiu va dovedi că lucrarea este eficientă și pentru un public feminin”.

Shortlisturile alese vor fi anunțate la scurt timp după închiderea listei de înscrieri, împreună cu agenția și compania de producție a anului după țară, aleasă de juriile locale. Lista câștigătorilor din anii trecuți poate fi văzută aici.

Gerety Awards Campaign RO FB 1

„Oamenii iubesc o poveste grozavă. Advertiserii adoră execuțiile disruptive și perfecționarea craftului. În ceea ce privește marketerii și comunicatorii, acestora le plac strategia și impactul măsurabil. Aștept cu nerăbdare să descopăr campaniile și lucrările care îndeplinesc criteriile la aceste trei niveluri. Sunt încântată să aruncăm o privire mai atentă, împreună cu colegii din juriu, la cele mai bune proiecte din regiune, precum și să aleg agenția și compania de producție a anului,” explică Ioana Gorgăneanu, Vice president, Head of Marketing Communications, South-Eastern Europe, Mastercard.

Câștigătorii Gerety Awards sunt incluși în clasamentele naționale și globale, cum ar fi World Creative Ranking.

Ioana Ichim, Group Creative Director, VMLY&R Bucharest:

„Într-o epocă a dezvoltării rapide a IA, aștept cu nerăbdare să văd lucrări care demonstrează cum creativitatea umană este încă greu de înlocuit. Idei născute din înțelegerea și empatizarea cu adevărat cu nevoile umane, din branduri care sunt suficient de îndrăznețe pentru a face diferența. Uneori, împotriva tuturor restricțiilor bugetare.”

Tereza Tranakas, fondator și CEO, Oxygen:

„Aștept cu nerăbdare să văd lucrări grozave produse în regiune – campanii îndrăznețe care pot inspira și pot genera schimbare, campanii cu impact care pot stabili noi repere pentru industria de publicitate”.

Hortensia Năstase, VP Creative Services MullenLowe România:

Folosind puterea canalelor earned, owned și social media, precum și intersecția acestor trei zone, brandurile au oportunitatea uriașă de a crea schimbări care contează. Așteptările mele de la Gerety Awards sunt de a vedea campanii dezvoltate plecând de la date și insight-uri, conectând astfel audiențele într-un mod relevant”

Lelia Mancaș, Head of Marketing, Edenred România:

„O campanie excelentă seamănă foarte mult cu o carte sau un film grozav. Rămâne cu tine multă vreme. Te schimbă, te face să gândești, să acționezi sau să reacționezi. Asta caut: o povestire izbitoare, autenticitate și execuție care să își lase amprenta. Aștept cu nerăbdare să împărtășesc experiența și procesul de descoperire a celor mai bune lucrări din regiune, precum și agenția anului, împreună cu femeile care își creează o amprentă în afaceri și marketing.”

Array

Articole pe aceeași temă: