Pehart relansează brandul Alint, cu un portofoliu extins de produse și o identitate vizuală nouă
Reading Time: 3 minutePehart Grup, liderul pieței de produse din hârtie pentru uz casnic din România și unul dintre cei mai importanți producători de hârtie tissue din sud-estul Europei, relansează linia de produse Alint. Brandul românesc de produse din hârtie destinate uzului casnic va fi prezent la rafturi într-o nouă identitate vizuală și cu un portofoliu extins de produse.
„Alint este un brand construit special pentru nevoile consumatorilor locali, care respectă echilibrul între calitate și preț. Produsele sale se adresează în primul rând oamenilor atenți la cheltuieli, care doresc să își optimizeze bugetul zilnic și să găsească produse de hârtie accesibile și de bună calitate. Gama de produse a brandului are acum o identitate vizuală prietenoasă, ușor recognoscibilă la raft și un portofoliu adaptat cerințelor actuale”, spune Mariana Dumitrache, brand manager Alint și Pufina în cadrul companiei Pehart Grup.

Produse din celuloză din surse sustenabile și ambalaje 100% reciclabile
Noua gamă Alint include produse esențiale pentru uzul casnic de zi cu zi: hârtie igienică, prosoape de hârtie, șervețele de masă, șervețele faciale și batiste – toate fabricate 100% din celuloză provenită din surse sustenabile, în fabricile din Petrești – Sebeș și Dej. Ambalajele sunt reciclabile, iar compania respectă standarde de sustenabilitate și trasabilitate, care permit identificarea clară a provenienței materiilor prime și a proceselor de producție.
Relansarea brandului românesc aduce și inovații în portofoliu, precum monorola Alint Practic (50 m) și hârtia igienică Alint cu parfum de piersică, disponibilă în pachete de 10 role.
Ambalajele produselor au fost complet reconcepute și desenate de către Alex Ceauș, Graphic Designer și Brand Manager Sovio. Acestea au în centru imaginea ursului carpatin, simbol al forței, în contrast cu finețea hârtiei.
„Pentru gama de produse Alint am dorit să aducem la raft un element puternic de diferențiere. Ursul carpatin este un simbol național, dar noi am ales să-l exprimăm într-o manieră jucăușă și prietenoasă, care reflectă atât calitatea produselor, cât și apropierea de consumatorii români”, explică Alex Ceauș.

Produsele Alint vor fi distribuite în principal pe piața tradițională (TT), în rețeaua magazinelor de proximitate, dar treptat vor pătrunde și în marile lanțuri de supermarketuri.
„Ne propunem ca Alint să devină un reper în zona produselor din hârtie cu preț accesibil, dar care oferă consumatorilor calitate. Este un brand românesc cu istorie de peste un deceniu și jumătate, cu producție locală, iar relansarea lui reprezintă un pas strategic pentru consolidarea portofoliului Pehart Grup”, mai spune brand managerul Alint, Mariana Dumitrache.
În portofoliul Pehart Grup se mai regăsesc brandurile Pufina, „vârful de lance” al companiei exportat în șase țări europene și Altessa. În 2024, a fost lansat brandul SOVIO, divizia de produse AfH (Away from Home) a Pehart Grup, destinată segmentului B2B (sănătate, asistență medicală și îngrijirea frumuseții, restaurante, hoteluri, instituții publice, industrie alimentară și spații industriale).
Despre Pehart Grup
Cu o tradiție de 187 de ani, Pehart Grup este unul dintre cei mai mari producători de hârtie din sud-estul Europei. Compania este prezentă cu produsele sale de uz casnic și industrial în 19 țări din Europa Centrală, de Est și de Sud (Polonia, Republica Cehă, Slovacia, Ungaria, Croația, Slovenia, Serbia, Bosnia, Herțegovina, Muntenegru, Bulgaria, Macedonia, Ucraina, Grecia, Cipru, Israel, Rep. Moldova, Germania, Albania).
Pufina, una dintre cele mai populare mărci de hârtie, Alint, Altessa și SOVIO, divizia de produse AfH, fac parte din portofoliul Pehart Grup. De asemenea, compania produce jumbo rolls, role uriașe de hârtie utilizate în procesul de transformare în produse din hârtie pentru uz casnic și industrial.
Pehart Grup se definește prin evoluție continuă, eficientizare, respect față de resursele planetei și față de oamenii care îi construiesc povestea în fiecare zi. Își optimizează în permanență produsele și serviciile, prin crearea unui mediu sustenabil și echitabil pentru un viitor regenerabil. Respectul față de cele mai noi reglementări de mediu concretizat prin trasabilitatea resurselor, eficiența producției și a utilizării materialelor și mediul de lucru sigur, plăcut pentru echipă și parteneri sunt valori ale Pehart Grup, la fel ca și încurajarea inițiativei și spiritului antreprenorial în interiorul companiei.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz