Companii Stiri

Personalizarea, noua frontieră în industria cosmeticelor

18 mai 2020 < 1 min

Personalizarea, noua frontieră în industria cosmeticelor

Reading Time: < 1 minut

Urmând principiul personalizării produselor, o tendință din ce în ce mai apreciată în ultimii ani în industria cosmeticelor, BASF a conceput patru formule de bază pentru îngrijirea tenului. Acestea vizează diferite grupuri de consumatori, în funcție de vârsta și de preferințele lor, în ceea ce privește textura și ingredientele naturale din care sunt preparate. Formulele pot fi utilizate pentru a personaliza produsul final.

Fiecare formulă este însoțită de două boostere recomandate, pentru a întreține și întineri pielea, pentru a oferi protecție urbană sau pentru a crește fermitatea pielii, spre exemplu.

Boosterele și formulele de bază se pot amesteca în nenumărate combinații. Pentru îngrijirea părului, noul concept BASF cuprinde două formule de balsam – bază și patru boostere care oferă volum, strălucire, protecție împotriva poluării sau suplețe părului. Ultimele două boostere sunt formulate conform Standardului COSMOS pentru Cosmetice Naturale.

Componentele trebuie amestecate în mână și aplicate direct pe față sau pe păr.

Divizia BASF Care Chemicals oferă o gamă largă de ingrediente pentru îngrijire personală, îngrijire la domiciliu, curățare industrială și instituțională și aplicații tehnice. Este lider mondial în industria cosmetică, precum și pentru industria de detergenți și produse de curățare. Portofoliul de produse de înaltă performanță al diviziei include agenți tensioactivi, emulgatori, polimeri, emolienți, agenți de chelare, ingrediente active cosmetice și filtre UV. 

Foto: Motortion Dreamstime.com

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: