Management Stiri

Peste 5.000 de carduri Spendeo în primul an2 min

23/03/2017 2 min read

author:

Peste 5.000 de carduri Spendeo în primul an2 min

Reading Time: 2 minute

Edenred a emis peste 5.000 de carduri pentru gestiunea cheltuielilor profesionale în primul an de la lansarea în România a soluției Spendeo by Edenred, prima soluție integrată pentru managementul digital al cheltuielilor de afaceri

Valoarea tranzacțiilor realizate prin cardurile preplătite Spendo de angajații companiilor care au optat pentru această soluție a ajuns la peste 5 milioane de lei. Dintre aceste tranzacții, 80% au fost realizate în România, iar restul în străinătate.

„Impactul pozitiv de care se bucură soluția Spendeo by Edenred la un an de la lansarea în România ne confirmă faptul că, așa cum a fost și cazul altor țări precum Franța, Italia, și Polonia, unde au fost implementate soluții similare, piața locală a atins nivelul de maturitate și înțelegere a faptului că digitalizarea proceselor de administrare a cheltuielilor de afaceri prin eliminarea numerarului înseamnă economii semnificative de costuri”, spune Dana Sintejudean, director general adjunct al Edenred România.

Soluția Spendeo by Edenred este formată dintr-o platformă web pentru companii, conectată cu carduri preplătite dezvoltate sub licență Mastercard. Cardul Spendeo este un card de plată, securizat cu cip și cod PIN și permite plăți contactless. De la lansarea cardurilor Spendeo și până în prezent, 75% dintre tranzacții au fost efectuate cu CIP, valoarea medie a tranzacției fiind de 170 de lei. 25% din plăți au fost contactless, având o valoare medie de tranzacție de 100 de lei.  

Soluția Spendeo by Edenred răspunde nevoii companiilor de a eficientiza administrarea și raportarea cheltuielilor efectuate de angajați în interes de serviciu. Companiile nu mai sunt nevoite să gestioneze numerarul și își simplifică procedurile de acordare a avansurilor și de decontare a fondurilor cheltuite de angajați, prin intermediul platformei dedicate. Astfel, economisesc timp, precum și resurse financiare și umane importante în gestionarea acestor cheltuieli. În același timp, se păstrează o evidență clară a parcursului bugetelor destinate cheltuielilor de afaceri, ușor de accesat în orice moment, prin informatizarea și digitalizarea integrală a proceselor de administrare.

„Dacă până acum, cheltuielile de afaceri reprezentau o povară administrativă pentru companii (avansuri de numerar pentru delegatii, cereri de decont sub formă de Excel sau pe hârtie, rambursare în numerar sau pe cardul de salariu) și implicau proceduri complicate pentru angajați (formulare de completat, timp prelungit de rambursare), Spendeo by Edenred aduce simplitate, control și economie de timp, atât pentru angajatori, cât și pentru angajați”, spune Dan Cojocaru, Sales Manager în divizia Expense Management a Edenred România

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE