Antreprenori Companii Stiri

Start-up-ul românesc Stailer.ro țintește o rundă de investiții de 500.000 de euro

4 feb. 2021 2 min

Start-up-ul românesc Stailer.ro țintește o rundă de investiții de 500.000 de euro

Reading Time: 2 minute

Start-up-ul românesc Stailer.ro, platformă de rezervări online pentru saloane de înfrumusețare, lansat de antreprenorul Andrei Ursachi, după o investiție de 100.000 de euro, țintește o rundă de investiții de 500.000 de euro.

“Am căutat mult timp un blue-ocean în care să construiesc o afacere ce poate depăși o evaluare de 100 de milioane de euro. Astăzi, la 29 de ani, am acumulat suficientă experiență profesională încât să pornesc pe un drum cu o viziune mult mai mare decât proiectele în care am fost implicat până acum. Nișa de beauty a fost atent cercetată, iar echipa selectată astfel încât să avem un avantaj semnificativ în piață; Noi abordăm modelul de business dintr-o perspectivă de marketing: saloanelor le furnizăm clienți noi prin încorporarea unei tehnologii oferită stiliștilor în mod gratuit”, a declarat Andrei Ursachi, CEO și co-fondator al Stailer, într-un comunicat de presă.

Ceilalți trei fondatori ai Stailer, platforma de programări online la saloanele de înfrumusețare și barber-shop-uri din oraș, sunt Attila Gere (CTO în cadrul companiei), Bogdan Clipici (Chief Sales Officer) și Naliciadji Vladislav (Project Manager). Membrii board-ului Stailer sunt antreprenorii Lorand Soares Szasz și Radu Axinte, amândoi cu experiență în creșterea accelerată a companiilor.

Fondatorii Stailer țintesc o rundă de investiții de 500.000 euro. Din această valoare, a fost atrasă deja suma de 150.000 de euro, iar pentru încă 100.000 de euro au loc discuții avansate. “Ne propunem să atragem o finanțare pentru creștere de la investitori de tip angel și de la antreprenori din zona de beauty, care printr-o investiție în Stailer caută să dobândească un avantaj competitiv în piață”, spune Andrei Ursachi.

În prezent, pandemia a redus considerabil numărul de clienți ai saloanelor de înfrumusețare și barbershop din marile orașe ale țării. Din feedback-ul colectat în rândul stiliștilor, piața locală este acum la 35% din capacitate, iar gradul de ocupare este de 50% față de perioada de dinainte de pandemie. În mod normal, stiliștii au un grad de ocupare de 70%, iar prin serviciile Stailer fondatorii companiei își propun să crească acest indicator cheie pentru antreprenorii din sectorul beauty spre nivelul de 85-90%.

Fondatorii Stailer și-au propus să fie activi în toate orașele din țară cu o populație de peste 150.000 de locuitori până la sfârșitul anului 2021. În ceea ce privește numărul de utilizatori, ținta Stailer este să ajungă la 50.000 de membri, însă acest obiectiv strategic poate fi influențat de evoluția pandemiei și de ridicarea sau continuarea măsurilor de distanțare socială.

De asemenea, obiectivul Stailer cuprinde dezvoltarea unei rețele cu 8000 de saloane partenere la nivel național în 2021, dupa ce platforma de rezervări online s-a extins în Cluj, Timișoara, Iași și Oradea, iar extinderea internațională a platformei reprezintă o prioritate a fondatorilor, astfel încât țările țintă pe care urmează să se extindă vor fi alese după finalizarea studiilor de cercetare a sectorului beauty la nivel european.

În prezent, Stailer se adresează unui număr de 3.000.000 de utilizatori care trăiesc în zona urbană și care au vârstă cuprinsă între 18-35 de ani. Conform datelor Oficiului Naţional al Registrului Comerţului, la nivel național există aproximativ 37.000 de profesioniști în industria de înfrumusețare (număr ce include și PFA-urile), dintre care 14.000 sunt SRL-uri.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: