Categories: CompaniiStiriTech

Peste un milion de euro in cloud

Reading Time: < 1 minut

Fondul de investitii private Catalyst Romania a investit peste un milion de euro in compania de cloud software 123ContactForm, preluand un pachet minoritar de actiuni.

Majorarea de capital va ajuta 123ContactForm, companie care dezvolta produse software de formulare si sondaje pentru companii si ONG-uri la nivel global, sa dezvolte produse noi, sa intensifice eforturile de marketing si sa-si extinda echipa.

„123ContactForm este o companie solida, cu un bun management si cu o crestere rapida, care are un potential deosebit de a continua dezvoltarea la nivel global. Investitia se potriveste perfect profilului Catalyst Romania – de a sustine o companie romaneasca de tehnologie cu crestere ridicata si cu un istoric de vanzari globale pentru produse software adaptabile”, a declarat Marius Ghenea, Catalyst Romania.

123ContactForm a fost fondata in 2010 ca o companie care dezvolta software usor de utilizat pentru creatorii de formulare. Din echipa initiala au facut parte Florin Cornianu (CEO) si Tudor Bastea (CTO), din 2011 alaturandu-se si Adrian Gheara in calitate de consultant si membru al board-ului, in urma unei investitii acordate companiei. Compania are sediul in Timisoara si o echipa de 42 de membri. Distribuite ca solutii cloud SaaS (Software as a Service), serviciile sale sunt utilizate in principal de pietele anglofone (SUA, Canada, Marea Britanie si Australia), dar si de catre clienti din tari vorbitoare de limba spaniola.

Pe langa 123ContactForm, Catalyst Romania a mai investit in avocatnet.ro, Simartis Telecom, elefant.ro si GHG. Fondul sustine IMM-urile autohtone care activeaza in special in tehnologie, media si Telecom, cu investitii cuprinse intre 500.000 si 2 milioane de euro.

Gabriel Barliga

Recent Posts

5 go și Corso au pregătit cel mai cool mix al verii: înghețata Salted Caramel Caffe Latte

5 to go și Corso anunță debutul unui parteneriat strategic care se concretizează prin lansarea mixului perfect de sezon, gata…

36 de minute ago

Magazinele Lidl vor fi închise în prima și a doua zi de Paște

Unul dintre principiile după care Lidl se ghidează în relația cu angajații este menținerea unui echilibru între viața personală și…

53 de minute ago

Înainte de Paște, Auchan invită românii la Săptămâna filierelor de producători locali din programul „Cultivăm ce e mai bun în România”

Până pe 30 aprilie 2024, Auchan desfășoară Săptămâna filierelor, pentru al doilea an consecutiv, o campanie unică în România dedicată…

o oră ago

KORIKA, un brand de produse cosmetice coreene, intră pe piața din România

KORIKA, unul dintre cele mai apreciate branduri de produse cosmetice coreene din Europa, intră în magazinele Notino din București. Această…

o oră ago

Mara Eliza Barza, SundayPR: „Succesul unui business înseamnă și bunăstarea echipei și a familiilor acestora”

La 22 de ani a făcut primii pași în cariera de televiziune și la scurt timp în domeniul PR pentru posturile…

2 ore ago

Peste 800 de seniori beneficiază de acțiuni speciale și de sprijin dedicate Paștelui, prin proiectele Fundației Regale Margareta a României

În preajma Paștelui, prin generozitatea partenerilor și dedicarea voluntarilor, Fundația Regală Margareta a României luminează casele și inimile a sute…

2 ore ago