Categories: Companii

Piata cosmeticelor de lux are potential de crestere

Reading Time: < 1 minut

<p> Incepand din acest an, divizia L'Oréal Luxe va fi prezenta in Romania prin integrarea sa in structura entitatii locale.</p> <p>  </p> <p> "Sunt convins ca Romania are un mare potential de crestere, in special in ceea ce priveste piata produselor de lux, segment in care L'Oréal a realizat o crestere foarte puternica in 2012, la nivel de grup (plus 16% in vanzari). Acest lucru este unul din motivele pentru care am decis sa ne consolidam echipa, proximitatea si abordarea de marketing, in scopul de a tinti pozitia de lider pe acest segment dinamic al pietei", a declarat Gilles Antoine, Country Manager General al L'Oreal Romania.</p> <p>  </p> <p> Brandurile internationale ale L'Oréal Luxe se regasesc in trei segmente principale de activitate: ingrijire a pielii, machiaj si parfumuri. Distributia lor este selectiva, prin magazine si puncte de vanzare, parfumerii si puncte de vanzare cu amanuntul de tip travel, care acopera principalele orase din Romania.</p> <p>  </p> <p> L'Oréal este organizata pe patru divizii operationale, in functie de canalele de distributie: divizia de retail (cu L'Oreal Paris, Garnier si Maybelline), divizia dermo-cosmetice (cu Vichy si La Roche-Posay), divizia de produsele profesionale (cu L'Oréal Professionnel, Matrix si Kerastase), precum si divizia de lux (cu Lancome, Yves Saint Laurent, Biotherm, Giorgio Armani, Diesel si Cacharel).</p> <p>  </p> <p> Compania L'Oréal, lider mondial in produse cosmetice si parfumerie, este prezenta pe piata produselor de infrumusetare de peste 100 de ani si a construit un portofoliu de 27 branduri internationale. Cu vanzari in valoare de 22,46 miliarde de euro in 2012, L'Oréal este prezent in 130 de tari si are 68.900 de angajati.</p> <p>  </p> <p> In Romania compania L'Oréal este prezenta pe piata de peste 15 ani, are peste 130 de angajati si numara un portofoliu de 14 branduri distribuite in intreaga tara.</p>

Team

Recent Posts

Haute Culture organizează o nouă ediție Ladies of Haute Culture

Revista Haute Culture pregătește o nouă ediție a evenimentului emblematic dedicat valorilor autentice Ladies of Haute Culture, pe 26 aprilie,…

10 ore ago

ROCA Investments a ajuns la o valoare de piață de aproape 82 mil. euro

ROCA Investments anunță o evaluare curentă înainte de distribuirea dividendelor de 81,64 milioane euro pentru anul 2023, marcând o creștere…

11 ore ago

Nichita Stănescu, inedit – ”De dor de sufletul lui Andersen”

Noul volum „De dor de sufletul lui Andersen“, cu texte semnate Nichita Stănescu (1933 - 1983) conţine o colecţie de…

11 ore ago

Cât costă un angajat nefericit? De ce echilibrul emoțional al oamenilor din echipă nu este doar „o problemă personală”

Se spune că banii nu pot cumpăra fericirea, însă în temeni de business, lipsa stării de bine poate cauza pierderi…

12 ore ago

Roxana Memetea: Puterea exemplului în leadership

Pentru mine, în leadership, cheia a fost mereu puterea exemplului. Mi se pare vital ca persoana care se află la…

12 ore ago

Concentrix + Webhelp devine Concentrix. Compania este prezentă și în 6 orașe din România

Concentrix Corporation, activă la nivel global în domeniul tehnologiei și serviciilor în zona de customer experience, anterior cunoscut sub numele…

12 ore ago