Companii

Apivita intră în portofoliul ND MEDHEALTH

Reading Time: 4 minute

Martie 2023 reprezintă un nou început pentru Apivita în România. De anul acesta, Grupul PUIG, producătorul brandului Apivita, a acordat distribuția exclusivă a mărcii în România, companiei ND MEDHEALTH.

Povestea Apivita merge mai departe cu multe noutăți și inovații. Portofoliul brandului se îmbogățește cu formule de ultimă oră, care potențează ingredientele sale naturale, originare de pe meleagurile mitice ale Greciei.

Printre cele mai apreciate produse Apivita se numără gama EXPRESS BEAUTY, de măști cu ingrediente naturale, adaptate fiecărui tip de ten. De la curățare și hidratare zilnică la fermitate facială și anti-îmbătrânire, formulele naturale, dar inovatoare tratează delicat pielea, lăsând-o luminoasă și sănătoasă.

Măștile EXPRESS BEAUTY – hrană mediteraneană pentru piele

Afine, măsline, dovleac, rodie, portocală, roșcove… Toți nutrienții proaspeți și sănătoși din „dieta mediteraneană“ asociați cu produsele apicole lucrează în sinergie pentru a crea produse eficiente de îngrijire. Un meniu à la carte pentru o frumusețe radiantă. Opțiunile sunt variate! În fiecare săptămănă, poți include în rutina ta una dintre cele 18 măști de față, 3 măști de tipul sheet mask și 2 variante de măști de păr. Totul pentru o rețetă personalizată adaptată nevoilor fiecăreia dintre noi.

Colecția EXPRESS BEAUTY vine ca formă de prezentare în monodoze, astfel încât să creeze variație și să te poți bucura în fiecare săptămână de altă rutină de frumusețe. Și mai ales pentru ca tu să ai posibilitatea să te bucuri de toate ingredientele benefice dedicate îngrijirii tale faciale. Măștile de față cu utilizare unică de la Apivita sunt primul pas pe care îl poți face către universul plin de savoare al brandului.

Toate măștile și scruburile de față sunt create special pentru a acoperi toate nevoile de bază ale tenului și au până la 98% ingrediente de origine naturală. Măștile Apivita Express Beauty se adresează tuturor, deoarece fiecare tratament răspunde unei probleme specifice.

APIVITA, un brand cu responsabilitate socială

Înființată în Atena în 1979 de un tânăr cuplu de farmaciști, Apivita („Viața albinei”) este o organizație responsabilă care oferă soluții de îngrijire naturale și eficiente pentru ten, păr și corp, derivate din ingrediente apicole super-potente și plante din flora grecească.

În inima Mării Mediterane, teritoriul grecesc oferă o biodiversitate excepțională, care timp de milioane de ani a fost conturată și susținută prin polenizare, de către comunitatea prolifică de albine. Acolo, natura este înzestrată cu infinite proprietăți de rezistență. Într-adevăr, pentru a supraviețui în acest ținut sudic, vegetația nativă dezvoltă concentrații mari de molecule bioactive care sporesc rezistența, susțin regenerarea și oferă o valoare biologică de neegalat. În același timp, acest ecosistem puternic și nealterat oferă microcosmosului albinelor un refugiu unic în care să producă cele mai pure nectare active, recunoscute ca unele dintre cele mai eficiente substanțe de protecție, nutriție și revitalizare din lume.

Conservarea planetei și contribuția la progresul societății

Apivita se aprovizionează cu ingrediente locale. Cultivarea și recoltarea materiilor prime se face din plantații regenerabile, întotdeauna trasabile, si se realizează folosind tehnici etice, cu o amprentă redusă de carbon. Produsele nu sunt testate pe animale și toate ambalajele sunt reciclabile și/sau reciclate. Pentru a-și susține angajamentele, brandul s-a alăturat unei puternice rețele oficiale. APIVITA este prima și singura companie grecească care a obținut în 2017 certificarea B Corp datorită numeroaselor acțiuni ecologice și sociale: un sediu central cu clădiri bioclimatice, care funcționează din surse de energie 100% regenerabile; procese de producție sustenabile; o bună organizare a resurselor de apă și energie; reducerea risipei pentru a diminua impactul asupra mediului.  

Protejarea albinelor

Întrucât albinele joacă un rol major în menținerea biodiversității, Apivita încurajează practicile de apicultura sustenabilă. Brandul recoltează doar 40% din producția stupilor săi, lăsând disponibil 60%, ceea ce este mai mult decât suficient pentru supraviețuirea albinelor și reînnoirea corespunzătoare a resurselor acestora. Apivita intervine doar cu utilizarea uleiurilor esențiale și a extractelor naturale, întrucât producerea ingredientelor apicole se desfășoară fără pesticide, antibiotice sau reziduuri chimice. Brandul este asociat cu apicultori locali care împărtășesc aceleași valori.

Pentru a-și perpetua angajamentele, APIVITA investește enorm în educarea tinerelor generații cu privire la importanța albinelor și rolul acestora în protecția Naturii și Umanității. Din acest motiv, de la începutul anului 2021, Apivita s-a alăturat rețelei “1% pentru Planetă”, oferind 1% din vânzările unor selecții de produse din magazinul Experience Store din Atena și din e-shop-ul propriu către o organizație globală, care se implica în protejarea albinelor și a biodiversității.

Respectând procurarea sustenabilă a materialelor necesare, stăpânind cele mai sigure procese de extracție și urmărind cea mai transparentă trasabilitate, Apivita aplică metode de cosmetologie „verde” de ultima generație pentru a crea formule naturale de până la 100%, cu eficacitate dovedită stiințific.

Cu o experiență de peste 40 de ani în formule ce combină propolisul, mierea, ceara de albine și lăptișorul de matcă, cu extracte din plante și uleiuri esențiale organice, Apivita surprinde și întruchipează expertiza, pasiunea și angajamentul său în fiecare dintre produsele sale, dezlănțuind adevărata frumusețe în lume.

ND MEDHEALTH este o companie farmaceutică cu o gamă completă de servicii menite să faciliteze accesul brandurilor de sănătate și frumusețe pe piața românească construită acum 13 ani de către CEO & Fondator Nikolaos Kotzias. Portofoliul ND MEDHEALTH este format din branduri și produse inovatoare, susținute de studii și certificări internaționale, destinate sănătății, frumuseții și unui stil de viață echilibrat: Uriage, Apivita, Isdin, Eva Intima, Imunicor, Dr Biom, Puressentiel, Aspecton, Hedelix, Chlorhexil, Luxurious Dental Care, Novo C Vitamina C Lipozomală și D3Fix). ND MEHEALTH are o distribuție națională în peste 1500 de farmacii, o echipă formată din 47 de angajați și o cifră de afaceri înregistrată în 2022 de 7,1 milioane de euro.

Team

Recent Posts

Mădălina Bălan, HART Consulting: Liderii și cultura organizațională

Credințele, valorile se transmit din familie și devin adânc înrădăcinate în noi, transformându-se în lentilele prin care privim lumea, ce…

5 ore ago

Care sunt cei mai cunoscuți lideri din România

Clasamentul celor mai cunoscuți 15 executivi din România este condus de Dan Șucu (Mobexpert), care se bucură de o notorietate…

6 ore ago

Sphera Franchise Group își triplează profitul net în primul trimestru al anului

Sphera Franchise Group (simbol bursier SFG), cel mai mare grup din industria food service din România, continuă seria recordurilor și…

6 ore ago

Mircea Hațegan, noul Director Executiv Comercial al Telekom România Mobile Communications

Începând cu 16 mai 2024, Mircea Hațegan este numit în poziția de Director Executiv Comercial al Telekom România Mobile Communications,…

11 ore ago

Raport Netograf: Viteza medie de transfer în rețele fixe prin WiFi a crescut la 156 Mbps

Conform statisticilor elaborate de ANCOM pe baza testelor efectuate în cadrul platformei Netograf, în anul 2023 utilizatorii din România au…

11 ore ago

În centrul Bienalei de Artă 2024, Biz La Biennale

Biz este prima publicație din România și din Europa care își mută redacția în Veneția, devenită centrul cultural al Europei…

11 ore ago