Companii

Piața de Influencer Marketing, afaceri de 10 milioane euro în 2019

Reading Time: 2 minute

Începând cu această lună, platforma digitală pentru campanii de Influencer Marketing, MOCAPP este disponibilă brandurilor și agențiilor.

Platforma cuprinde cea mai mare bază de date cu influenceri din România și Republica Moldova. Peste 600 de influenceri și module automatizate pentru campanii de Influencer Marketing se regăsesc pe MOCAPP iar obiectivele pentru următorul an vizează un rulaj de peste 150,000 euro și dublarea numărului de influenceri.

“Piața de Influencer Marketing depășește 8 miliarde dolari la nivel global, conform cifrelor disponibile în Europa și Statele Unite, si este în creștere accelerată. În România vorbim despre un volum de business estimat la 10 milioane de euro anul acesta, cu procente de creștere care aproape se dublează în fiecare an și peste 2.000 de influenceri relevanți, număr de asemenea în creștere continuă”, declară Florin Grozea, fondatorul MOCAPP.

MOCAPP optimizează procesele necesare campaniilor online, identifică cei mai potriviți creatori de conținut, automatizează partea de contractare, realizează analize de performanță a campaniilor și centralizează rapoarte.

“Am ascultat feedback-ul a peste 80 de agenții și peste 400 de profesioniști, în acești doi ani de testare a platformei, și am implementat o solutie software care rezolvă cele mai mari provocări din nișa Influencer Marketing. Este prima dată în România când o platformă martech aduce acest nivel de automatizare a campaniilor, iar beneficiile pentru branduri sunt importante: timpii alocați pentru documentarea și selecția Influencerilor, accesul la audiențe actualizate, imaginea sintetică asupra campaniilor, generarea automată a rapoartelor”, completează Florin Grozea, fondatorul MOCAPP.

Platforma pune la dispoziția companiilor care vor să lucreze cu influeneceri trei module: Research și Discovery, Implementare și Colaborare și Raportare și Analiză. Sowftware-ul care stă la baza platformei a fost dezvoltat de MOCAPP în parteneriat cu echipa LIFE IS HARD|Work Soft.

“Digitalizarea este prezenta deja în toate industriile, fie că vorbim de Fintech (banking), InsurTech (asigurări), PropTech (Real Estate),  SmartCity sau MarTech (marketing). Tot mai multe industrii își promovează serviciile și produsele pe canale digitale iar automatizarea în marketing este un demers care vine în ajutorul tuturor acestor companii, folosind tehnologia”, declară Erik Barna, fondator și CEO, LIFE IS HARD|Work Soft.

Investițiile în dezvoltarea platformei MOCAPP se ridică la 200.000 de euro până la finalul anului 2020, iar în etapa următoare este vizată utilizarea tehnologiei machine learning în cadrul aplicației disponibile pentru branduri, respectiv lansarea aplicației pentru Influenceri, inclusiv în versiune mobilă.

Companiile, agențiile și freelancerii care derulează campanii de marketing în parteneriat cu creatoril de conținut online pot testa gratuit platforma timp de 14 zile. Apoi, accesarea platformei este posibilă prin 2 variante de abonament: 94 euro pe lună pentru un brand, respectiv 230 euro pe lună pentru mai multe branduri.

Creatorii de conțint din MOCAPP sunt în proporție de 45% blogeri, 32% vloggeri, 25% modele/Lifestyle, 8% sportivi și 7% actori. Peste 90 dintre aceștia au mai mult de 50.000 de abonați pe Youtube și peste 120 au peste 50.000 de urmăritori pe Instagram.

Team

Recent Posts

A doua ediție a Festivalului Suflet de România ne aduce aproape de tot ce ne face bine, pe Domeniul Regal de la Săvârșin

Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…

20 de ore ago

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă de la conducerea companiei începând cu data de 30 aprilie 2024

Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…

2 zile ago

Statistică Eurostat: România are prețuri mai mici pentru energie

Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…

2 zile ago

Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…

2 zile ago

AQUILA a finalizat preluarea Parmafood. A doua achiziție din acest an

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…

2 zile ago

Internet pentru zonele rurale prin PNRR. Proiect de 94 de milioane de euro

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…

2 zile ago