PR

Aela Cotabiță este noul Managing Director al Highlight PR

Reading Time: 2 minute

Aela Cotabiță a preluat conducerea Highlight PR începând cu luna ianuarie 2024. Din acest rol asigură atât managementul operațional al agenției, cât și coordonarea echipei de specialiști, strategia de business și comunicare, și se implică activ în pitch-uri și proiecte strategice.

„Un punct forte al grupului Highlight este echipa care în timp a devenit un organism viu, și este esențial pentru noi ca fiecare nou membru să ne împărtășească valorile și să devină parte integrantă. M-am bucurat să găsesc în Aela partenerul de business pe care ni-l doream, acel expert cu suflet și drive de antreprenor, un specialist cu o expertiză extinsă în comunicare, dar și un om real, autentic, onest, care simt că se integrează perfect în echipa Highlight” a spus Ionuț Curtean, Managing Partner Highlight Agency.

Aela Cotabiță are peste 20 de ani de experiență în domeniul comunicării, acumulată în poziții-cheie din cadrul unor agenții precum Godmother, V+O Communication, HyperActive sau GreenPixel. Pe parcursul acestor ani, a coordonat comunicarea a peste 50 de conturi din domenii precum FMCG, IT/Telecom, Pharma, Beauty, Banking, Auto, Retail etc.

„Propunerea de a mă alătura grupului Highlight a venit în momentul în care îmi doream o astfel de provocare, împreună cu parteneri cu care să împărtășesc nu numai pasiunea pentru comunicare, cât și valori umane și de business. M-am bucurat să mă alătur unei echipe de profesioniști alături de care voi continua consolidarea și dezvoltarea Highlight PR în perioada următoare, în linie cu esența sloganului nostru ”Shaping Stories,” a declarat Aela Cotabiță, Managing Director Highlight PR.

Înființată în 2021, Highlight PR se poate mândri cu competențe importante în zone precum media relations, brand communication, influencer marketing, organizare de evenimente, employer branding și digital. Agenția oferă clienților un mix dinamic de experiență și prospețime, echipa Highlight PR fiind definită de autenticitate, vivacitate, rapiditate în adaptare și conectarea la noile trenduri și direcții ale pieței de marcomm.

Obiectivele pentru 2024 ale Highlight PR includ consolidarea poziției pe piață, precum și dezvoltarea portofoliului de clienți și derularea de proiecte variate, care să reflecte întreaga paletă de competențe a membrilor echipei, focusul fiind pe campanii integrate de comunicare, comunicare de brand și comunicare internă, Employer Branding, digital & social media.

Despre Highlight PR

Shaping Stories

Highlight PR este o agenție independentă de comunicare și relații publice care abordează fiecare proiect dintr-o perspectivă integrată, bazată pe autenticitate și relevanță.

Credem că poveștile potrivite întăresc legăturile dintre organizații și consumator și abordăm strategic fiecare proiect de comunicare pornind de la fapte, realități și valori comune, astfel încât să susținem dezvoltarea pe termen lung a brandurilor.

Echipa Highlight PR este compusă din specialiști pasionați de comunicare, cu experiență multidisciplinară și conectați la tot ce e nou, care coordonează proiecte de comunicare (PR, Online, Digital & Social Media, Events) de la etapa de strategie și concept până la cea de implementare și ulterior evaluare.

Highlight PR este parte din grupul de comunicare Highlight și de la înființarea sa, în 2021, a derulat proiecte și campanii de comunicare pentru clienți precum: Ursus Breweries, Beiersdorf Romania, Unilever, Vodafone România, Raiffeisen Bank sau Pernod Ricard România.

Team

Recent Posts

Modificarea Legii RCA: șoferii români vor să aibă dreptul să întrebe asigurătorul la ce service își pot repara mașina

Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…

7 ore ago

„Catalizator de Începuturi” aduce tinerii artiști în lumina reflectoarelor

Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…

8 ore ago

Asociația GIC IOR-Titan acționează în instanță Primăria Capitalei pentru recuperarea zonei retrocedate ilegal din Parcul IOR

Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…

9 ore ago

Secretele Festivalului Hoinar

Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…

9 ore ago

Businessul Lensa a depășit 207 mil. lei anul trecut. Cum aniversează compania 11 ani de prezență pe piață

Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…

9 ore ago

Marcelo Rainer, Novartis România: Între schimbare și adaptabilitate

Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…

9 ore ago