Piata electrocasnicelor de lux creste pe timp de criza

<p>  </p> <p> Antreprenori romani, business de importator, produse premium. Cam asa se defineste, pe scurt, afacerea Marelvi, apartinand familiei Mihalescu, de care se ocupa, in calitate de director adjunct, Daniela Bizgan.</p> <p> Marelvi (lider in distributia de produse electrocasnice) isi propune, pe timp de criza, dublarea vanzarilor in urmatorii trei ani, pentru gama premium importata, respectiv pentru Liebher (companie nemteasca de familie).</p> <p> Cifra de afaceri vizata de societatea distribuitoare de electrocasnice pentru acest an este de 40 milioane, in crestere cu 10% comparativ cu anul 2011. </p> <p> Desi ne aflam inca pe timp de criza, compania mizeaza anul acesta pe cresterea cererii pentru produsele premium, dar si a celei pentru zona de electrocasnice incorporabile. Atuurile sale sunt parteneriatele solide din zona de retail, portofoliu de produse ce cuprinde peste 30 de branduri, stabilitatea financiara si lantul de parteneri care deserveste 600 de magazine in intreaga tara.</p> <p> Strategia de dezvoltare a companiei in perioada urmatoare se bazeaza si pe dezvoltarea parteneriatelor strategice stabilite cu Liebherr, De Dietrich si Fagor (branduri prezente pe piata locala prin intermediul Marelvi), dar si pe dezvoltarea portofoliului de produse aflat sub brandul propriu Serreno.</p> <p> Peste 43% din cifra de afaceri a Marelvi este reprezentata de vanzarile de aparate frigorifice. Pe acest segment, Marelvi reprezinta din anul 2008 divizia de produse electrocasnice Liebherr pe piata din Romania. In prezent, brandul Liebherr reprezinta 5% din vanzarile Marelvi.</p> <p> Compania Marelvi, fondata in anul 1995 cu capital integral romanesc, dispune in  prezent de patru centre logistice pozitionate strategic in Radauti, Bucuresti, Deva si Cluj. </p>