Categories: StiriTech

Platformele social media, calea catre clienti

Reading Time: 2 minute

Potrivit SAP SE (NYSE: SAP), liderul mondial pe piata de solutii software de business si tehnologie, companiile trebuie sa fie prezente pe toate canalele de comunicare cu clientii, pentru a le oferi informatii rapide. Un studiu recent, realizat de compania americana de consultanta IDC si intitulat „Business Networks: The Next Wave of Innovation”, arata ca aproape doua treimi dintre companiile care utilizeaza platforme colaborative de business au ca scop comunicarea directa cu clientii.

Altfel, potrivit studiului IDC, 64% dintre companii aleg aceste platforme tocmai pentru a putea comunica direct cu clientii, in timp ce un procent similar – 60% – declara ca le utilizeaza pentru a raspunde solicitarilor venite din partea clientilor, iar 57% pentru a obtine feedback asupra produselor si serviciilor.

In ceea ce priveste motivele ce vizeaza comunicarea interna si cu partenerii, 58% dintre companii utilizeaza platformele colaborative de business pentru a impartasi idei si experiente din industria in care activeaza, 54% pentru a imbunatati procesul de decizie si 51% pentru a comunica direct cu colegii, atat cei din companie, cat si din industrie, mai arata studiul IDC.

In cadrul companiilor, platformele colaborative creeaza conexiuni de munca si intre angajati, parteneri si clienti si contribuie la o crestere semnificativa a gradului de productivitate, asigurand un mediu de lucru mai atractiv.

In acest sens, potrivit unui raport independent realizat la solicitarea SAP, utilizarea unei platforme colaborative poate reduce cu aproape 10% timpul necesar incheierii de noi contracte, cu circa 15% durata necesara accesarii de informatii in interes de serviciu si cu aproximativ 15% costurile cu programele de training pentru noii angajati.

Platforma colaborativa in cloud SAP® Jam™ vine in sprijinul companiilor si genereaza rezultate prin intermediul modelelor de lucru si proceselor predefinite care conecteaza angajatii si datele necesare pentru luarea deciziilor de business. In prezent, platforma SAP Jam numara peste 17,5 milioane de utilizatori la nivel mondial.

Foto: Valentin Tomsa, Director General SAP Romania

Lelia Petrescu

Recent Posts

Peste 1 milion de clienți ING Bank au beneficiat de protecție financiară din asigurări NN

NN România și ING Bank România au susținut peste 1 milion de clienți să beneficieze de protecție financiară prin soluțiile…

3 ore ago

Programul BCR de Paște: ce sucursale rămân deschise

Banca Comercială Română (BCR) anunță că de 1 mai 2024, precum și în perioada Sărbătorilor de Paște (3-6 mai), rămâne…

3 ore ago

Glovo: Ce deserturi au comandat românii în zilele de Paște 

Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, a realizat o analiză privind cele mai comandate…

4 ore ago

Iberdrola părăsește România, după ce a vândut Eolica Dobrogea One către Premier Energy Group, pentru 88 mil. euro

Spaniolii de la Iberdrola au vândut compania Eolica Dobrogea One, producător de energie eoliană cu o capacitate de 80 MW,…

4 ore ago

TAROM va primi ajutor financiar din partea statului român în valoare de peste 95,3 mil. euro

Compania Naţională de Transporturi Aeriene Române, TAROM, va primi un ajutor financiar din partea statului român, în valoare de aproximativ…

4 ore ago

Extinderea startup-ului theCoRD vizează 10 țări până la finalul lui 2024

Startup-ul românesc theCoRD, care a lansat o soluție AI de team coaching estimează că, până la finalul anului, produsul său…

4 ore ago