Pluxee a lansat o nouă aplicație de telefon pentru beneficiile extrasalariale
Reading Time: 2 minutePluxee România, partenerul global pentru beneficii extrasalariale și soluții pentru creșterea implicării angajaților la locul de muncă, a creat o variantă nouă a aplicației sale, cu un design modern, orientat spre claritate și eficiență, care optimizează fiecare interacțiune, pentru o experiență digitală îmbunătățită a utilizatorilor.
Disponibilă în App Store și Google Play, noua aplicație are la bază o tehnologie care asigură o viteză mai mare de încărcare, precum și livrarea mai rapidă a tuturor funcționalităților.
Interfața intuitivă permite o navigare mai simplă, mai sigură și accesul imediat la toate datele despre cardurile de beneficii extrasalariale deținute de utilizator – de la vizualizarea istoricului tranzacțiilor și a soldului actualizat, la recuperarea codului PIN, la posibilitatea de suspendare a cardului, de actualizare rapidă a datelor personale asociate contului, și până la informații despre rețeaua extinsă de parteneri Pluxee și despre promoțiile speciale oferite de aceștia. Autentificarea biometrică, prin amprentă sau recunoaștere facială, asigură conectarea securizată la aplicație.
„Noua aplicație mobilă reprezintă un instrument esențial în arhitectura noastră digitală, gândit pentru a oferi un nivel ridicat de control și accesibilitate asupra beneficiilor extrasalariale. Această soluție tehnologică joacă un rol important în crearea unui mediu organizațional transparent și responsabil, în care angajații dispun de instrumente eficiente pentru a valorifica pachetele oferite. Pentru angajatori, noua aplicație devine parte dintr-o strategie eficientă de retenție și valorizare a resursei umane, contribuind direct la consolidarea unei culturi organizaționale orientate către performanța și satisfacția echipelor.
Relevanța și impactul acțiunilor noastre sunt validate și de percepțiile clienților Pluxee. Peste jumătate dintre aceștia (53%) au remarcat o îmbunătățire semnificativă a serviciilor noastre în ultimele șase luni, iar 94% consideră că soluțiile noastre întrunesc sau chiar depășesc așteptările pe care le au de la un partener dedicat motivării și retenției angajaților, potrivit rezultatelor Brand & CX Tracker 2025, Studiu Global condus de Pluxee șiIpsos România”, a declarat Gabor Olajos, Country Managing Director, Pluxee România și Bulgaria.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz