MarComm Digital Marketing Stiri

Premieră globală: nou sistem touchless de comandă la KFC

7 oct. 2020 2 min

Premieră globală: nou sistem touchless de comandă la KFC

Reading Time: 2 minute

KFC România lansează primul prototip al unui kiosk de comandă touchless – care nu necesită atingerea ecranului. Acesta reprezintă o noutate globală pentru brand și va fi disponibil pentru început într-o fază de testare, în restaurantul de tip Drive-Thru, Sun Plaza, urmând ca, după finalizarea perioadei de testare, ținând cont de feedback-ul primit de la clienții, compania să analizeze potențialul extinderii la nivel național, îmbunătățind sistemele existente din restaurantele KFC din țară. KFC touchless kiosk

Cum funcționează?

Noul prototip utilizează un sistem de camere și senzori de profunzime care urmăresc mișcarea mâinii deasupra ecranului și detectează poziția precisă a acesteia, precum și zona către care indică. Astfel, clienții își pot selecta produsele dorite cu ușurință, fără a interacționa fizic cu kioskul. Camerele nu rețin informații video despre clienți ulterior înregistrării comenzii.

Testarea noului sistem de comandă touchless face parte din strategia de adaptare la noul sistem socio-sanitar, în contextul măsurilor de siguranță impuse la nivel național de către autorități, cât și al măsurilor suplimentare adoptate la nivelul business-ului, printre care: multipla dezinfectare și sanitarizare a suprafețelor de lucru din bucătărie și din întreaga locație, dotarea angajaților cu măști și mănuși de protecție, păstrarea distanței sociale, încurajarea plății contactless, plasarea unor recipiente cu dezinfectanți în incinta restaurantelor. 

Investițiile KFC în tehnologie

În 2018, în urma parteneriatului cu compania de tehnologie Acrelec, KFC a introdus noi sisteme de comandă – kioskuri, pentru a facilita plasarea comenzilor, dar și pentru a crește interacțiunea cu clienții. În prezent există 36 de locații KFC în care sunt implementate astfel de kioskuri care oferă clienților posibilitatea de a comanda direct și, ulterior, de a ridica produsele din spațiul destinat comenzilor, situat lângă casa de marcat. În medie, 9 din 10 comenzi sunt realizate prin intermediul kioskurilor.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: