MarComm

Electric Castle câștigă “Premiul de Excelență pentru promovarea turismului românesc”

Reading Time: 2 minute

Ministerul Economiei, Antreprenoriatuluui și Turismului premiază Electric Castle pentru campania realizată împreună cu agenția McCann WorldGroup în vara anului trecut.

Fenomenul turismului excesiv – overtourism – este o realitate cu care se confruntă multe orașe din Europa. Protestele din Barcelona au devenit celebre internațional, iar mesajele “tourists go home” afișate în tot orașul sunt poate cele mai cunoscute reacții în fața supra-turismului.

Anul trecut, Electric Castle a venit cu o soluție către localnicii din Barcelona pe care i-a transformat în ambasadori pentru Transilvania.

Tot ce trebuiau să facă era să adauge “www” și “.ro” lângă mesajele din oraș, iar ele deveneau domenii web cu o singură destinație: o platformă online unde turiștii puteau cumpără bilete la festival și organiza excursii către atracțiile din vecinătate. De asemenea, online, localnicii aflau cum se pot alătură mișcării care să trimită turiștii în România.

“Am deschis un canal de comunicare valabil, atipic, dar cu impact, pentru că festivalul și România să ajungă la un public ce caută destinații noi”, spune Tudor Costinaș, Head of Communications Electric Castle.

“Când orașele supra-aglomerate se gândesc la impunerea unor taxe și restricții pentru vizitatori, noi venim cu o alternativă grozavă. Ne bucurăm pentru premiu și, mai ales, pentru vizitatorii care încep să vadă țara noastră că o destinație”, a completat Ruxandra Papuc, Executive Creative Director McCann.

Electric Castle este unul dintre festivalurile de muzică de top din România. Aflat la a 10-a ediție, festivalul are loc pe domeniul Castelului Banfy din Transilvania, pe durata a 5 zile cu muzică fară oprire. Peste 200 de artiști urcă pe cele 10 scene diferite ale festivalului, iar experiență muzicală poate fi egalată doar de frumusețea naturii din jur care aduce fanii departe de aglomerația destinațiilor obișnuite.

Romanita Oprea

Recent Posts

Modificarea Legii RCA: șoferii români vor să aibă dreptul să întrebe asigurătorul la ce service își pot repara mașina

Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…

4 ore ago

„Catalizator de Începuturi” aduce tinerii artiști în lumina reflectoarelor

Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…

4 ore ago

Asociația GIC IOR-Titan acționează în instanță Primăria Capitalei pentru recuperarea zonei retrocedate ilegal din Parcul IOR

Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…

5 ore ago

Secretele Festivalului Hoinar

Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…

5 ore ago

Businessul Lensa a depășit 207 mil. lei anul trecut. Cum aniversează compania 11 ani de prezență pe piață

Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…

5 ore ago

Marcelo Rainer, Novartis România: Între schimbare și adaptabilitate

Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…

5 ore ago