Ministerul Economiei, Antreprenoriatuluui și Turismului premiază Electric Castle pentru campania realizată împreună cu agenția McCann WorldGroup în vara anului trecut.
Fenomenul turismului excesiv – overtourism – este o realitate cu care se confruntă multe orașe din Europa. Protestele din Barcelona au devenit celebre internațional, iar mesajele “tourists go home” afișate în tot orașul sunt poate cele mai cunoscute reacții în fața supra-turismului.
Tot ce trebuiau să facă era să adauge “www” și “.ro” lângă mesajele din oraș, iar ele deveneau domenii web cu o singură destinație: o platformă online unde turiștii puteau cumpără bilete la festival și organiza excursii către atracțiile din vecinătate. De asemenea, online, localnicii aflau cum se pot alătură mișcării care să trimită turiștii în România.
“Am deschis un canal de comunicare valabil, atipic, dar cu impact, pentru că festivalul și România să ajungă la un public ce caută destinații noi”, spune Tudor Costinaș, Head of Communications Electric Castle.
“Când orașele supra-aglomerate se gândesc la impunerea unor taxe și restricții pentru vizitatori, noi venim cu o alternativă grozavă. Ne bucurăm pentru premiu și, mai ales, pentru vizitatorii care încep să vadă țara noastră că o destinație”, a completat Ruxandra Papuc, Executive Creative Director McCann.
Electric Castle este unul dintre festivalurile de muzică de top din România. Aflat la a 10-a ediție, festivalul are loc pe domeniul Castelului Banfy din Transilvania, pe durata a 5 zile cu muzică fară oprire. Peste 200 de artiști urcă pe cele 10 scene diferite ale festivalului, iar experiență muzicală poate fi egalată doar de frumusețea naturii din jur care aduce fanii departe de aglomerația destinațiilor obișnuite.
Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…
Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…
Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…
Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…
Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…
Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…