Banca Transilvania anunță o nouă campanie de shopping bancar online, Sfatul Babelor, care are loc în perioada 29 februarie – 9 martie. Campania vine cu reduceri, beneficii și gratuități la credite, carduri de cumpărături, asigurări și leasing, dar și cu discount-uri la abonamente pentru festivalurile anului, Untold, Electric Castle și Nostalgia. Conceptul campaniei este inspirat de sărbătoarea românească Babele, conform căreia românii își aleg o zi din perioada 1 – 9 martie, pentru a fi baba lor, ca indiciu al auspiciilor anului.
Detaliile ofertei:
Banca Transilvania este promotorul campaniilor de shopping bancar online în România, lansate acum zece ani.
Banca Transilvania este cea mai mare bancă din România și din sud-estul Europei. Ca bancă universală, acoperă toate segmentele de clienți și linii de business din sectorul financiar. Are peste 21% cotă de piață, 4 milioane de clienți, peste 10.000 de angajați, soluții de online banking și 500 de sedii în 180 de localități. Valoarea brandului Banca Transilvania a depășit pragul de 500 de milioane USD și a intrat în top 300 în Brand Finance Banking 500 2023. De asemenea, este în Top 10 Strongest Banking Brands Worldwide, cu un brand rating AAA+.
Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…
Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…
Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…
Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…
Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…
Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…