Stiri

Banca Transilvania lansează Sfatul Babelor, o campanie de reduceri la servicii bancare și festivaluri

Reading Time: 2 minute

Banca Transilvania anunță o nouă campanie de shopping bancar online, Sfatul Babelor, care are loc în perioada 29 februarie – 9 martie. Campania vine cu reduceri, beneficii și gratuități la credite, carduri de cumpărături, asigurări și leasing, dar și cu discount-uri la abonamente pentru festivalurile anului, Untold, Electric Castle și Nostalgia. Conceptul campaniei este inspirat de sărbătoarea românească Babele, conform căreia românii își aleg o zi din perioada 1 – 9 martie, pentru a fi baba lor, ca indiciu al auspiciilor anului.


Detaliile ofertei:

  • Cardurile de cumpărături Star Forte și Gold: 150 de lei cadou în puncte Star. Cardurile au un design nou, lansat în acest an.
  • Cardurile de călătorii BT Flying Blue Classic și Premium: până la 4.000 Mile de bun venit (2.000 pentru Classic, 4.000 pentru Premium), precum și posibilitatea de a câștiga bilete de avion cu destinațiile Zanzibar și Londra;
  • Credit de nevoi personale: dobândă fixă între 7,8% și 18,1%, redusă de la 8,4% și 18,5%, zero comision de analiză și cu asigurare de viață și șomaj;
  • Credit imobiliar cu dobândă fixă introductorie pe 3 ani: 5,85%, zero comision de analiză și fără taxe de evaluare;
  • Credit imobiliar cu dobândă fixă introductorie pe 5 ani: 5,9%, zero comision de analiză și fără taxe de evaluare;
  • Overdraft: 9,47% dobândă variabilă (IRCC + 3,50%), redusă de la 14% (pentru persoanele care primesc venitul în cont BT; 17%/an pentru cei care nu primesc venitul în cont BT);
  • Leasing auto: pentru persoanele fizice, 8,9%/an dobândă fixă (redusă de la 13,25%/an), iar pentru companii, 3,1%/an dobândă + EURIBOR 6M (redusă de la 3,80%/an dobândă + EURIBOR 6M).

Banca Transilvania este promotorul campaniilor de shopping bancar online în România, lansate acum zece ani.

Banca Transilvania este cea mai mare bancă din România și din sud-estul Europei. Ca bancă universală, acoperă toate segmentele de clienți și linii de business din sectorul financiar. Are peste 21% cotă de piață, 4 milioane de clienți, peste 10.000 de angajați, soluții de online banking și 500 de sedii în 180 de localități. Valoarea brandului Banca Transilvania a depășit pragul de 500 de milioane USD și a intrat în top 300 în Brand Finance Banking 500 2023. De asemenea, este în Top 10 Strongest Banking Brands Worldwide, cu un brand rating AAA+.

Cristi Dorombach

Recent Posts

Modificarea Legii RCA: șoferii români vor să aibă dreptul să întrebe asigurătorul la ce service își pot repara mașina

Majoritatea covârșitoare a șoferilor români consideră util să primească o listă cu unități service unde să își poată repara mașina,…

7 ore ago

„Catalizator de Începuturi” aduce tinerii artiști în lumina reflectoarelor

Proiectul „Catalizator de Începuturi”, sub egida „Cred în România” și cu sprijinul Primăriei Capitalei, prin ARCUB – Centrul Cultural al…

7 ore ago

Asociația GIC IOR-Titan acționează în instanță Primăria Capitalei pentru recuperarea zonei retrocedate ilegal din Parcul IOR

Asociația Grupul de Inițiativă Civică IOR-Titan a dat în judecată Primăria Capitalei pentru a recupera 12 hectare de pădure urbană…

8 ore ago

Secretele Festivalului Hoinar

Cu o experiență de 12 ani în managementul proiectelor culturale, Ruxandra Miuți este managerul Festivalului Hoinar, una din puținele inițiative…

8 ore ago

Businessul Lensa a depășit 207 mil. lei anul trecut. Cum aniversează compania 11 ani de prezență pe piață

Retailerul român de optică Lensa a înregistrat, în 2023, venituri de peste 207 milioane de lei, consemnând o creștere a…

8 ore ago

Marcelo Rainer, Novartis România: Între schimbare și adaptabilitate

Dacă în 2022 a inițiat o transformare globală cu scopul de a accelera creșterea, capacitatea de inovare și productivitatea, în…

8 ore ago