fbpx
Companii Stiri

Preparatele din carne și conservele, afaceri de 18 milioane euro2 min

31/10/2019 2 min read

Preparatele din carne și conservele, afaceri de 18 milioane euro2 min

Reading Time: 2 minute

Vascar, compania românească producătoare de preparate din carne și conserve, anunță o creștere a cifrei de afaceri cu 15% la finalul celui de-al treilea trimestru din 2019, comparativ cu perioada similară a anului trecut. Cu ocazia târgului internațional Carnexpo 2019, compania lansează noi produse din gama “Alege natural, fără E-uri de la Moldova în Bucate”, produse 100% naturale, fără E-uri, fără conservanți și fără aditivi.

Cu afaceri de aproximativ 18 milioane euro la finalul lui 2018, Vascar și-a extins capacitatea de producție și a dezvoltat facilități pentru crearea de produse inovatoare, investind anul acesta 1 milion euro în linii tehnologice noi și infrastructură.

Atunci când vine vorba despre volum, categoria semipreparatelor a înregistrat o creștere de 35%, segmentul conserve a crescut cu 22% iar categoria mezeluri cu 2,5%.

“Stabilitatea pieței de materii prime de la începutul anului ne-a permis să ne atingem obiectivele stabilite pentru perioada respectivă. Începand din luna iunie, extinderea la nivel global a pestei porcine africane, și mai ales criza din China, au pus presiune mare pe prețul cărnii de porc, materie primă de bază în industria în care activăm. Au urmat creșteri de preț în lanț ce au generat la rândul lor creșteri de preț la raft cu până la 25% față de 2018. În acest context, consumul a înregistrat o contracție, consumatorii fiind foarte precauți în ceea ce privește achiziția de produse din carne”, a declarat Vlad Ciuburciu, Director General, Vascar.

În cadrul târgului internațional Carnexpo 2019, Vascar va prezenta noile produse autentic românești după rețete tradiționale, sub umbrela platformei “Alege natural, fără E-uri de la Moldova în Bucate”, printre care: mușchiul Azuga, slăninuța rumenită, pateul de porc, pateul de pui și mâncărurile la cutie.

De asemenea, Vascar lansează și 3 sortimente de frigărui de porc Moldova în Bucate și 4 tipuri de platouri mixte pentru grătar Moldova în Bucate.

Pentru 2020, compania își propune continuarea expansiunii afacerilor sale pe toate liniile de business, însemnând extinderea portofoliului de produse, inovații și investiții.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *