Marketing Stiri

Prima campanie Häfele în România

5 mai 2017 < 1 min

Prima campanie Häfele în România

Reading Time: < 1 minut

Häfele România, filială a companiei germane Häfele GmbH & Co KG, lansează o campanie de brand sub conceptul ”Eroii nevăzuți și neauziți ai mobilierului tău”– SUPERHÄFELE.

Campania cuprinde un mix de comunicare în digital, social media și print, iar în perioada următoare va fi deschis un showroom de prezentare a produselor companiei – o gamă variată de repere specializate, de la mânere, balamale până la soluții de stocare, sisteme de glisare și de iluminat.

Compania mamă din Germania este condusă de membrii celei de-a treia generaţii a familiilor Häfele şi Thierer, cu sediul în Nagold. A fost fondată în 1923, iar în prezent serveşte industriei accesoriilor pentru mobilă, feroneriei arhitecturale şi a sistemelor electronice de control a accesului. Printre clienţii săi se numără producătorii de mobilier, distribuitorii de feronerie, arhitecţi şi designeri din peste 150 de țări din întreaga lume. Häfele dezvoltă și produce accesorii de feronerie și sisteme electronice de control al accesului în 6 fabrici în Germania și Ungaria. În exercițiul financiar 2016, Grupul Häfele a realizat venituri de 1,311 miliarde de euro, având peste 7.300 de angajați în 37 de filiale, și numeroase reprezentanţe în întreaga lume.

Începând de anul acesta, Häfele vine cu o serie de noutăți pentru segmentul rezidențial, de birouri sau arhitectural. Printre acestea se numrără nou concept arhitectural – MicroApart 20/30  – unde se poate locui inteligent în spații de mici dimensiuni, modulare și multifuncționale; noi sisteme de uși pentru hoteluri şi aplicaţii rezidenţiale: o ușă de acces la balcon cu caracteristici îmbunătățite de securitate, izolare fonică și termică; o ușă de cameră de hotel care poate fi deschisă cu ajutorul unui smartphone (Dialock) sau ușa glisantă de tip Pocketdoor.

 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: