MarComm Digital Marketing Stiri

Cognition lansează „Clubul de Loialitate” – un instrument de marketing dedicat clienților business și start-up-urilor din orice industrie

9 aug. 2023 3 min

Cognition lansează „Clubul de Loialitate” – un instrument de marketing dedicat clienților business și start-up-urilor din orice industrie

Reading Time: 3 minute

Agenția de digital Cognition, parte a grupului Godmother, lansează tool-ul de marketing „Club de Loialitate”- un instrument flexibil, menit să îmbunătățească și să crească considerabil afacerile clienților săi, indiferent de industria în care activează. 

Produsul marca Cognition vine în întâmpinarea nevoilor marketerilor ce se confruntă cu dilema inversării dinamicii uzuale de investiții media (prevalența mecanismelor de loializare asupra celor de achiziție), în contextul în care costul câștigării de consumatori noi este acum aproape triplu comparativ cu cel al retenției celor existenți și dublu față de cel al creșterii veniturilor prin activări de tip upsell sau cross-sell.

Claudia Archip, Managing Partner Cognition.

Prin implementarea unui Club de Loialitate dezvoltăm o strategie de marketing sustenabilă, care consolidează legătura între brand și consumator pe termen lung, obținând totodată rezultate remarcabile în timp scurt. Cu un nivel ridicat de flexibilitate și customizare, acest instrument dedicat oferă eficiență și tactici construite pe specificul și nevoile oricărei industrii sau business. Oferim astfel o abordare scalabilă și integrată a tuturor palierelor de dezvoltare comercială, contribuind la îndeplinirea obiectivelor clienților noștri” a declarat Claudia Archip, Managing Partner Cognition.

Ce avantaje au brandurile care optează pentru un Club de Loialitate?

Loializarea marchează începutul unui traseu pe care consumatorul îl parcurge alături de brand, oferind multiple avantaje competitive:

  1. CONVINGE consumatorii să considere achiziționarea unor categorii de articole cu preț mai ridicat, îmbunătățit sau varianta premium;
  2. ÎNCURAJEAZĂ clienții să achiziționeze produse sau servicii complementare;  
  3. MOTIVEAZĂ efectuarea de achiziții mai consistente de articole specifice, sau încercarea produselor nou lansate;
  4. MENȚINE clienții într-un mediu personalizat și relaxat, generând interes și curiozitate pentru noi informații din partea brandului;
  5. CONSTRUIEȘTE o legătură de lungă durată, oferindu-le consumatorilor atenție și confort, sporind astfel încrederea și afilierea față de brand, reducând totodată rata de abandon.

Cum se construiește relația de loializare între brand și consumator?

Relația de loializare între brand și consumator este un proces de durată, în care e necesar ca brandul să înțeleagă importanța și relevanța unei astfel de legături, capabile să genereze venituri semnificative prin investiții reduse. 

În demersul nostru de a construi un Loyalty Club, am identificat mecanismele care sudează legătura de loialitate între consumator și brand. Un brand, pentru a fi constant în mintea consumatorului, are nevoie să comunice, să creeze o rețea de dialog și interacțiune prin care să formeze o comunitate solidă de oameni care au aceeași viziune și care împărtășesc aceleași valori. După cum bine știm, brandurile cu o identitate bine definită, care au valori relevante și care au transmis mereu un mesaj unitar, comunicând 1 la 1 cu consumatorii lor, au reușit să se mențină relevante în piață. 

Loializarea consumatorilor într-un mod inovator este un aspect care marchează diferențierea într-un mediu competitiv, atrăgând după sine avantaje durabile în călătoria pe care consumatorul o parcurge alături de brandul său. Consumatorul pune accent pe relația cu brandul ca și în relațiile pe care le dezvoltă în viața personală, relații caracterizate prin autenticitate, comunicare directă și avantaje bilaterale. 

Prin tacticile implementate, Clubul nostru de Loialitate centrează și poziționează într-un mod unic consumatorul. Printr-un sistem personalizat, oferim instrumentele necesare construirii unei relații bazate pe informare, încurajare, recompensare, consiliere și sentimentul reciproc că brandul este alături de consumator, că îi ascultă nevoile și îi oferă o experiență valoroasă.

Unul din Cluburile de Loialitate dezvoltate și implementate deja cu succes de către Cognition este Club MEȘTERRO. În proiectul desfășurat în colaborare cu FERRO am dezvoltat o platformă digitală dedicată super-instalatorilor. În cadrul platformei, am creat mecanisme strategice eficiente prin care aceștia pot acumula puncte de loialitate, au parte de consultanță de specialitate, traininguri și atestate profesionale, dar și acces la promoții și oferte speciale, precum și posibilitatea de a achiziționa, în baza punctelor acumulate, o gamă largă de produse comercializate prin platforma eMag.

De asemenea, membrii Clubului MEȘTERRO pot avea acces prioritar la promoții și activări dedicate, pot evalua produsele sau pot consulta feedback-ul altor specialiști. Ne-am propus ca prin implementarea Clubului MEȘTERRO să susținem activ și business-ul membrilor, oferindu-le acestora modalități de autopromovare gratuită și accesul la o bază de date relevantă de clienți FERRO.

Nu în ultimul rând, clubul MEȘTERRO se adresează și clienților direcți, consumatorilor, care pot găsi prin intermediul platformei un specialist FERRO autorizat, beneficiind totodată de tombole și campanii promoționale periodice.

Care este costul unui Club de Loialitate?

La Cognition, costul de dezvoltare personalizată a unei astfel de platforme începe de la 6.000 de Euro.

Am dezvoltat o ofertă extrem de competitivă, în baza expertizei solide pe care o deținem și a multiplelor mecanici de automatizare ce permit livrarea produsului final într-un timp scurt și cu un buget accesibil oricărui client. 

Array

Articole pe aceeași temă: