Antreprenori Stiri

Prima franciză 5 to go s-a prelungit cu încă 5 ani

12 feb. 2018 2 min

Prima franciză 5 to go s-a prelungit cu încă 5 ani

Reading Time: 2 minute

Prima franciză semnată de către francizorii Radu Savopol și Lucian Bădilă în urmă cu 3 ani, s-a prelungit luna aceasta cu încă 5 ani.

“Impactul colaborării cu 5 to go a fost încă de la început unul pozitiv, conferindu-mi oportunitatea de a îmi fixa propriul ritm în viață. Datorita compatibilității bune dintre mine și 5 to go, și a succesului pe care a avut-o cafeneaua mea, am decis să prelungesc franciza cu încă 5 ani. Totodată, la mijlocului lunii februarie, voi deschide a doua locație 5 to go”, francizat 5 to go Horoscop. 

Lanțul de cafenele 5 to go este în continuă expansiune, ajungând în momentul de față la 70 de locații, astfel, devenind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, nu doar din România, iar planurile de expansiune nu se opresc aici, 5 to go dorește să depășească 100 de locații în 2018.

“Suntem bucuroși că francizații aleg stabilitate și prelungesc progresiv contractele de franciză, însă, ca să fiu sincer, nu este o surpriză și nu mă miră acest lucru pentru că cifrele indică o creștere atât a CA per grup cât și individual per locație, de la an la an. Totodată profitul fiecărei cafenele este în creștere iar activitățile operaționale se perfecționează odată cu acumularea de experiență. Toate fiind semnale clare a bunăstării, atât a francizaților, cât și a grupului, deci, ne așteptăm să înceapă recontractarea și prelungirea francizelor.” Radu Savopol, fondator 5 to go.

În medie în momentul de față o cafenea 5 to go vinde 300 de produse zilnic, iar numărul de clienți a atins pragul de 15.000 în fiecare zi în București și în țară.

La final de 2017, cifra de afaceri a grupului 5 to go a depăşit a 2,8 milioane de euro, fata de 1,2 miloane de euro in 2016. Planurile 5 to go pentru anul 2018 prevăd atingerea pragului de 150 de unităţi, atât cu 5 to go, cât şi cu 5 to go coffee spot, conceptul dedicat vânzării cafelei în zona de retail şi de birouri. Investiţiile estimate sunt între 650.000 şi 800.000 de euro.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: