BizRemote by certSIGN Stiri

Soluții Kadra implementate la Institutul de Pneumologie Marius Nasta

5 oct. 2020 2 min

Soluții Kadra implementate la Institutul de Pneumologie Marius Nasta

Reading Time: 2 minute

Pentru pregătirea secției COVID a Institutului de Pneumoftiziologie Marius Nasta au fost implementate uși semiermetice și etanșe ermetic de la compania clujeană Kadra, care îndeplinesc întru totul nevoile spitalului de igienă, siguranță, sigilare a spațiilor cu risc de contagiune și diminuarea riscului de contaminare intraspitalicească

Vremurile pe care le traversăm ne confruntă cu situații dintre cele mai diverse și neașteptate, pe care nu le-am mai trăit până acum, astfel că adaptarea și găsirea celor mai bune soluții de depășire a acestor probleme au devenit priorități. Pandemia de COVID-19 a adus sănătatea în centrul preocupărilor fiecăruia dintre noi și a reprezentat o adevărată provocare pentru sistemul medical românesc. Dacă soluțiile propuse de KADRA reprezentau până acum reguli de bune practici, între timp au devenit o adevărată necesitate. Mai ales în instituțiile sanitare, care au căutat să implementeze cele mai eficiente soluții de igienă și siguranță, pentru a reduce la minimum riscurile de contagiune.

Astfel, pentru pregătirea secției COVID a Institutului de Pneumoftiziologie Marius Nasta au fost implementate uși semiermetice și etanșe ermetic de la KADRA, care îndeplinesc întru totul nevoile spitalului de: igienă, siguranță, sigilare a spațiilor cu risc de contagiune și diminuarea riscului de contaminare intraspitalicească, în condițiile în care infecția cu COVID-19 prezintă cu grad foarte mare de transmitere. Ușile semiermetice și etanșe ermetic de la KADRA rezolvă necesitatea existenței unor spații perfect controlate, care restricționează accesul și împiedică răspândirea virușilor și microbilor.

Pe lângă așa numitele „ușile curate” montate, la Institutul Marius Nasta a fost furnizat și sistemul de control acces, care permite delimitarea unor fluxuri clare în spital, separând secția COVID de restul secțiilor din clădire, pentru protecția si siguranța pacienților și a personalului medical. Controlul automat al accesului înseamnă că în zona respectivă pot pătrunde doar persoanele autorizate, pe bază de cartelă.

Uși automate Record la Spitalul Filantropia și Institutul Național de Recuperare, Medicină Fizică și Balneoclimatologie

Alte instituții din domeniul sanitar care au implementat pe timpul stării de urgență soluțiile de acces de la KADRA au fost Spitalul Filantropia și Institutul Național de Recuperare, Medicină Fizică și Balneoclimatologie, care au instalat uși automate Record, o soluție sigură pentru delimitarea corectă a fluxurilor din spitale.

 „Am plecat de la nevoia spitalului de a separa zonele unde are acces personalul medical de zonele unde pot intra pacienții. Am implementat un sistem de control acces pe bază de cartelă pentru cadrele medicale, integrând și controlul acces existent pentru a eficientiza costurilor. Ușile permit însă ca într-o fază ulterioară accesul să se realizeze complet contactless pentru și mai multă siguranță și igienă”, spune Andra Strugaru, cofondator Kadra.

În afara acestora, alte instituții din domeniul sanitar au implementat în această perioadă ușile automate, dar și alte soluții din portofoliul dedicat domeniului medical – TORMED, propuse de KADRA, iar printre ele se numără: Spitalul Filantropia, Spitalul de Urgenta Baia-Mare, Spitalul Orășenesc Vișeu, Spitalul Judetean Oradea (extinderea acestuia, lucrare în curs). „În domeniul public, cele mai interesate de ușile automate în aceasta perioadă sunt spitalele, fapt care ne bucură foarte mult, atât ca furnizori de soluții, cât și ca pacienți”, spune Andreea Strugaru, co-fondator Kadra.  

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: