Companii Tech

Primul Centru de Excelență al Booking Holdings se deschide oficial în România

15 sept. 2022 3 min

Primul Centru de Excelență al Booking Holdings se deschide oficial în România

Reading Time: 3 minute

Booking Holdings, un furnizor global de servicii turistice online și de servicii conexe, cu o experiență bogată în inovare digitală, a sărbătorit deschiderea oficială a primului Centru de Excelență, în București, care va sprijini obiectivele de creștere și transformare ale companiei, precum și viziunea privind viitorul industriei.

Centrul de Excelență al Booking Holdings, o investiție estimată la 100 de milioane de euro pe o perioadă de cinci ani, își propune să creeze 500 de locuri de muncă în această perioadă.

Centrul de Excelență a fost deschis pentru a oferi acces la specialiști de înaltă calificare în domeniul tehnologiei, pentru a susține proiecte bazate pe tehnologii noi și emergente, folosind bunele practici din industrie, dar și pentru a promova oportunități de colaborare între toate brandurile Booking Holdings, inclusiv Booking.com, Priceline, Agoda, KAYAK, OpenTable și Rentalcars.com. Familia de branduri de top în domeniul serviciilor turistice online contribuie la o experiență pozitivă de viață a clienților, susținându-și în același timp partenerii să prospere prin tehnologia pe care o oferă.

În prezent, noul Centru de Excelență din București susține operațiunile de securitate cibernetică și monitorizarea fraudelor, infrastructura IT și analiza achizițiilor, urmând ca pe parcursul acestui an și în 2023 să fie adăugate noi capacități în alte domenii, inclusiv Data Governance, FinTech și marketing. Centrul ocupă un întreg etaj și oferă o experiență flexibilă și incluzivă la locul de muncă. Tema și conceptele de design, dezvoltate de Gensler, se bazează pe elemente din diferite culturi și regiuni din întreaga lume pentru a evoca spiritul de călătorie și diversitatea care ghidează comunitatea Booking Holdings. Țesături și materiale tradiționale din România au fost folosite în sălile de ședință și în spațiile comune, cu o paletă de culori inspirată de diferitele branduri Booking Holdings.

„Când căutam cel mai bun loc pentru a deschide primul nostru Centru de Excelență, am vrut un loc care să răspundă nevoilor organizației noastre dinamice și diverse, nu doar acum, ci și în viitor, pe măsură ce vom continua să evoluăm. Bucureștiul oferă specialiști și tinere talente în aceste domenii, numeroși furnizori și parteneri cu expertiză, o infrastructură digitală de înaltă calitate, dar și perspective promițătoare de creștere economică și facilități de birouri ultramoderne. Toate acestea au contribuit la decizia noastră de a deschide aici Centrul de Excelență. Suntem nerăbdători să ne extindem prezența în acest oraș vibrant” a declarat Paulo Pisano, Chief Human Resources Officer în cadrul Booking Holdings Inc.

Diversitatea spațiilor – de la zone moderne de colaborare, la spații de lucru individuale amenajate pentru un stil de lucru hibrid – reflectă rolul Centrului ca hub global de talente, care facilitează interacțiunile, colaborarea și inovarea continuă între colegi și branduri, fiind un element esențial al misiunii Booking Holdings de a veni în sprijinul tuturor celor care vor să descopere lumea. Noul Centru este situat într-o clădire care încorporează cele mai noi tehnologii pentru spații de birouri mai inteligente, mai eficiente și mai ergonomice, în conformitate cu angajamentul de sustenabilitate asumat de Booking Holdings – inclusiv în cadrul propriilor operațiuni, așa cum prevede Planul de Acțiune Climatică al companiei, primul de acest fel din industrie. Finalizată în cel de-al treilea trimestru al anului 2021 și alimentată 100% cu energie electrică din surse regenerabile, prima fază a proiectului de birouri U Center a obținut certificarea LEED Platinum cu scorul de 85 de puncte – una dintre cele mai înalte certificări LEED v4 obținute în România – și WELL Health & Safety, care certifică siguranța sanitară a clădirii în contextul COVID-19.

“Sunt recunoscător pentru faptul că Booking Holdings a ales România pentru primul său Centru de Excelență. Vă felicit în nume personal și în numele Guvernului. Booking este parte din viața mea și a familiei mele și vă mulțumesc pentru felul în care facilitați accesul la experiențe de călătorie. Prezența dumneavoastră aici reflectă viziunea companiei și confirmă resursele țării. România are multe de oferit, mai ales în domeniul tehnologiei. Vă asigur de tot sprijinul meu. Încă o dată, felicitări echipei și spor la treabă!”, a declarat Sebastian Burduja, ministrul cercetării, inovării și digitalizării.

În prezent, Centrul de Excelență are o echipă de conducere completă și peste 150 de angajați în diverse posturi, care sprijină mai multe branduri, iar parteneriatul cu Infosys are ca scop creșterea numărului de angajați proprii ai Booking Holdings. Cu planuri de extindere până la sfârșitul anului și de creștere la 500 de angajați în următorii cinci ani, mai multe posturi vacante sunt disponibile, inclusiv în domenii precum Financial Technology, Cybersecurity & Fraud, Software Development, infrastructură IT, Shared Business Services.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: