MarComm

Pro TV, venituri în creștere în primele luni ale anului

Reading Time: 2 minute

În primele trei luni ale acestui an, veniturile nete ale Central European Media Enterprises, grupul de media care deține Pro TV, au scăzut cu 2% la rate efective, dar au crescut cu 2% la rate constante, până la suma de 143,8 milioane de dolari. Profitul operațional înainte de dobândă, impozit și amortizare a a fost de 37,2 milioane de dolari.

În perioada ianuarie – martie 2020, pe piața din România compania a înregistrat venituri nete de 39,5 milioane de dolari, în creștere față de primul trimestru al anului trecut. În cadrul grupului, România și Slovacia sunt singurele care au crescut comparativ cu primul trimestru al anului anterior. Încasările din Bulgaria au scăzut cu peste 2 milioane de dolari.

Profitul Operațional înainte de Dobândă, Impozit și Amortizare în primul trimestru în România a fost de aproximativ 15 milioane de dolari (mai mic față de cel din primul trimestru al anului trecut – 17,5 milioane de dolari)

Veniturile Central European Media Enterprises în perioada ianuarie – martie, pe țări.

Impactul Covid-19 asupra bugetelor de media

„Incertitudinea economică generată de pandemia COVID-19 a dus la reduceri în sumele cheltuite pentru publicitate în luna martie, situație care a continuat în luna aprilie și se așteaptă să aibă un impact negativ asupra performanței noastre financiare în trimestrul al doilea”, declară Michael Del Nin și Christoph Mainusch, Co-Chief Executive Officers, CME.

”Am implementat rapid ajustări în baza noastră de costuri pentru a atenua această scădere în advertising și avem abilitatea de a face ajustări suplimentare, dacă este cazul. După unul dintre cele mai puternice trimestre în ceea ce privește generarea de numerar și cu un bilanț puternic care a beneficiat de o reducere semnificativă a gradului de îndatorare în ultimii ani, suntem bine poziționați pentru a răspunde la incertitudinea creată de pandemie”, adaugă cei doi executivi.

Fuziunea cu PPF, finalizată anul acesta

La data de 27 octombrie 2019, CME a încheiat un acord de fuziune cu o societate afiliată a  PPF Group N.V. Pe data de 27 februarie 2020, adunarea generală specială a acționarilor a aprobat cu peste 99% dintre voturi contractul de fuziune, contractul de fuziune statutar aferent și tranzacția de fuziune. De asemenea, au fost obținute aprobările de reglementare cerute în conformitate cu contractul de fuziune din România și Slovenia. Astfel, reprezentanții grupului anunță că fuziunea urmează să fie  finalizată în trimestrul al treilea al anului 2020.

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Record de credite noi pentru persoane fizice la BRD: 2,35 mld. lei în primul trimestru din 2024

În primul trimestri din 2024, venitul net bancar al Grupului BRD a atins o creștere de 5,3% față de aceeași…

18 ore ago

Claudiu Butacu & George Constantin: Sustenabilitatea, dincolo de definiții

Sustenabilitate [substantiv feminin, (numai) singular] – capacitatea de a exista constant. Nu este definiția noastră, ci primul rezultat al unei…

23 de ore ago

Schimbare la vârful Tuborg România: Yoav Bar preia funcția de CEO

Tuborg România anunță o schimbare strategică în managementul organizației, prin aducerea lui Yoav Bar la conducerea companiei, în funcția de…

2 zile ago

Profit de 390 mil. lei pentru Raiffeisen Bank România în primul trimestru din 2024

Raiffeisen Bank a înregistrat în primul trimestru din 2024 o creștere de 50% pe segmentul planuri de investiții, pensii private…

2 zile ago

Primul teatru construit de la 0 de comunitate, Grivița 53 mai are nevoie de 500.000 euro

Proiectul născut din crezul artistic al scriitoarei și regizoarei Chris Simion Mercurian prinde tot mai mult contur existențial. După 8…

2 zile ago

Smartphone-urile HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România

Noile smartphone-uri HUAWEI Pura 70 Ultra, HUAWEI Pura 70 Pro și HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România.…

2 zile ago