Mobil, internet fix și televiziune la 15 euro pe lună de la Telekom

Mobil, internet fix și televiziune la 15 euro pe lună de la Telekom

Telekom Romania a lansat pachetul Telekom Complet, care include mobil cu Net Nelimitat 4G, internet fix și televiziune, cu HBO și HBO GO incluse până la finalul anului, pentru 15 euro/lună. Pachetul oferă o reducere de 25% față de situația în care serviciile componente ar fi achiziționate separat. “Continuăm demersurile de simplificare a ofertei și, totodată, promisiunea de a le

Orange vine cu un nou portofoliu de abonamente

Orange vine cu un nou portofoliu de abonamente

Noul portofoliu de abonamente lansat de Orange România aduce bonusuri de internet de până la 80 GB, reduceri și posibilitatea achiziționării în rate a smartphone-urilor de top. “Am pornit de la nevoia clienților de comunicare și dorința lor de a fi mereu conecțati. De aceea, noile abonamente fac cu adevărat accesibil internetul 4G de mare viteză, răsplătesc loialitatea și oferă

Studiu: românii, în continuare mari amatori de TV  

Studiu: românii, în continuare mari amatori de TV  

Peste 50% dintre utilizatorii români de internet se uită în continuare la conținut TV clasic liniar, în timp ce doar 20% folosesc servicii de streaming de conținut online pentru aceeași perioadă de timp, arată studiul GlobalWebIndex, cea mai amplă cercetare a consumatorilor digitali realizată la nivel global, care, pentru prima dată, include date din România. 17% dintre cei chestionați declară

Schimbare în departamentul de programming al PRO TV

Schimbare în departamentul de programming al PRO TV

Antonii Mangov s-a alăturat echipei PRO TV și va juca un rol important în departamentul de Programming al PRO TV. Pe parcursul acestui an el va lucra împreună cu Stella Litou, Programming Director PRO TV, care după mai mult de 4 ani petrecuți la PRO TV trece la o provocare importantă nouă în cariera sa, în Grecia. “Antonii va lucra

Rezultatele de audiență PRO TV și rezultatele financiare ale grupului CME în 2018

Rezultatele de audiență PRO TV și rezultatele financiare ale grupului CME în 2018

În 2018 (ianuarie – decembrie), canalul PRO TV a condus topul audiențelor pe toate segmentele de public. Pe parcursul întregii zile, PRO TV a obținut o medie de 3.6 puncte de rating și 22.5% share, în timp ce televiziunea clasată pe locul secund a avut o medie de 2.3 puncte de rating și 14.5% share. În prime time, PRO TV

Focus Sat, vândută către M7 Group într-o tranzacție de 180 mil. euro

Focus Sat, vândută către M7 Group într-o tranzacție de 180 mil. euro

Liberty Global plc a încheiat un acord pentru vânzarea operațiunilor de televiziune prin satelit (DTH) care deservesc clienții din 4 piețe est-europene (România, Ungaria, Cehia și Slovacia) către M7 Group. În România, serviciile DTH sunt oferite sub brandul Focus Sat, în Ungaria sub brandul UPC Direct, iar în Cehia și Slovacia sub brandul freeSAT. Compania luxemburgheză M7Group oferă servicii de

Peter Grab: în producția TV, succesul se măsoară în cotă de piață și rating

Peter Grab: în producția TV, succesul se măsoară în cotă de piață și rating

Peter Grab are peste 30 de experiență în televiziune și, de patru ani, conduce Constantin Entertainment România, o casă de producție specializată în producerea emisiunilor difuzate în timpul zilei. Compania produce pentru ProTV emisiunile ”Ce spun românii” și ”Lecții de viață”, dar are în portofoliu și alte formate pe care le-a produs pe piața românească, printre care ”Vine Cheful!” sau

CME: rezultatele financiare din prima jumătate a anului

CME: rezultatele financiare din prima jumătate a anului

Central European Media Enterprises, compania care operează pe patru piețe europene, inclusiv România, unde difuzează mai multe canale, printre care PRO TV, PRO CINEMA sau MTV România,  anunțat rezultatele financiare pentru perioadele de trei și respectiv șase luni care s-au încheiat la 30 iunie 2018. Astfel, în primul semestru al acestui an, veniturile din publicitate TV au crescut cu 16%

Ninja Warrior, pe PRO TV

Ninja Warrior, pe PRO TV

PRO TV a achiziționat licența de producție a formatului Ninja Warrior, show-ul care testează limitele fizice și psihice ale concurenților în cea mai spectaculoasă competiție sportivă prezentată într-un format de televiziune.  Formatul a fost difuzat prima dată în Japonia și are amploarea unui eveniment sportiv de talie internațională. Emisiunea a adunat milioane de fani în fiecare țară și a provocat

Schimbare în departamentului de digital de la PRO TV

Schimbare în departamentului de digital de la PRO TV

Andrei Bereandă se alătură echipei PRO TV în funcția de Head of Digital Operations, responsabil de coordonarea strategiei de dezvoltare a platformelor online PRO TV în ceea ce privește traficul și performanța vânzărilor online. Cu o experiență de peste 14 ani în digital și vânzări, Andrei Bereandă a făcut parte din echipa OLX Group în ultimii trei ani, unde s-a