fbpx
Evenimente parteneri Stiri

Progresiv Awards și-a desemnat câștigătorii4 min

26/09/2020 3 min read

Progresiv Awards și-a desemnat câștigătorii4 min

Reading Time: 3 minute

În fiecare an, Revista Progresiv premiază adevăratele valori din retail & FMCG. Trofeul Progresiv Awards este acordat acelor companii care se fac remarcate în piață prin inovații, deschiderea față de partenerii de business și curajul de a face lucrurile altfel.

Progresiv Awards se adresează companiilor din retail & FMCG ale căror proiecte au contribuit în mod vizibil la dezvoltarea pieței, inclusiv prin educarea consumatorului. Ediția de anul acesta a avut un mecanism îmbunătățit menit să ușureze înscrierea în competiție, dar care a păstrat principiile de bază: corectitudinea și transparența.

Progresiv Awards 2020 a adus și patru noi categorii pe lângă cele deja consacrate: Best Retail Tech Innovation, Best New Beverage, Best Vertically Integrated Business și Best Sustainability Initiative.

După o luptă strânsă în majoritatea categoriilor, lista finală a câștigătorilor este următoarea:

BEST INTERNATIONAL RETAILER

Câștigător: Mega Image

Finaliști:

Carrefour România

Kaufland România

Lidl România

Profi Rom Food

BEST INDEPENDENT RETAILER

Muntenia

Câștigător: Annabella

Finaliști:

Diana

Euromarket

Moldova

Câștigător: Paco Supermarkets

Finaliști:

Băcăniile Șerban

Ovisim Supermarket

Transilvania

Câștigător: Sergiana

Finaliști:

Elan Trio

CBA Nord – Vest

BEST FMCG SUPPLIER

Câștigător: Coca-Cola HBC România

Finaliști:

Ursus Breweries

Olympus (Fabrica de lapte Brașov)

Unilever South Central Europe

Farmec

BEST NEW FOOD PRODUCT

Câștigător: Cocoșelul de Pădure – Agricola

Finaliști:

Toortitzi cu ciocolată – Alka Group

Gama Jacobs Specialități – JDE

Danonino, 70 grame – Danone PDPA

Gama Supa de Azi – Prefera Foods

BEST NEW NON-FOOD PRODUCT

Câștigător: Fiole Gerovital Men – Farmec

Finaliști:

Lenor Detergent – Procter&Gamble

Cif Nature’s Recipe – Unilever SCE

Balsam de rufe Sano Maxima – România

Loncolor Expert HEMPStyle – Papillon Laboratoires Cosmetiques

BEST NEW BEVERAGE

Câștigător: Strongbow Rose Apple – Heineken România

Finaliști:

Olympus Ceai de la Munte – Fabrica de lapte Brașov

Vinars Zarea 1912 XO – Zarea

Bucur Bere de la Bulevard – URBB

Cappy Lemonade – Coca Cola HBC

BEST SHOPPER ACTIVATION

Câștigător: Zero Zone – Heineken România

Finaliști:

National Retail Story Telling Project – Heidi Chocolat

Summer Respiro Moments – Ursus Breweries

„O garanție de calitate. Alege vinurile recomandate de Auchan și vinul.ro” – Auchan Retail România

Produsul de aur – Pronto Mobile (francizat Carrefour)

BEST RETAIL TECH INNOVATION

Câștigător: Supermarketul inteligent Mega Image

Finaliști:

Plata cu amprentă biometrică – Auchan Retail

Aplicația de shopper Selgros

Tokinomo

Proteus Smart Display

BEST VERTICALLY INTEGRATED BUSINESS

Câștigător: Sergiana

Finaliști:

Farmec

Annabella

Diana

Ocean Fish

BEST CSR CAMPAIGN

Câștigător: Domestos susține igiena în școli – Unilever SCE

Finaliști:

„După noi, strângem tot noi” – Coca Cola HBC

Caravana „România fără gluten” – Kaufland România

BEST SUSTAINABILITY INITIATIVE

Câștigător: Consumul excesiv de pungi dăunează grav comunității – Kaufland

Finaliști:

Banca pentru alimente – Lidl România

Programul economic „O șansă pentru familia ta” – Danone

Implementarea soluției ECA Water în fabrica din Ploiești – Coca – Cola Ploiești

BEST MANAGER OF THE YEAR

Câștigător: Raul Ciurtin – fondator Prefera Foods

Finaliști:

Marco Hoessl – CEO Kaufland România

James Simmons  – CEO Unilever SCE

Vanya Panayotova – GM L’Oreal România & Adria-Balkans

Eliodor Apostolescu – proprietarul PhoenixY

Consiliul de specialiști al Progresiv Awards a ales 5 finaliști pentru fiecare categorie, în virtutea argumentelor furnizate în formularele de înscriere, dar și pe baza unei monitorizări a informațiilor publicate anterior de către companii în presa de business. Procesul de vot prin care s-au ales câștigătorii a fost unul încrucișat: retailerii au votat proiectele furnizorilor, iar furnizorii au votat proiectele retailerilor. La anumite categorii voturile au fost acordate de către întreaga piață, însă fără a permite companiilor competitoare să voteze la categoriile la care au concurat. Generarea linkurilor unice de votare și centralizarea voturilor s-a făcut de către Ipsos România, Research Partner al Progresiv Awards.

Consiliul de specialiști a fost format Iulia Pencea, Managing Director, Nielsen România, din Alina Stepan, Cluster Head, Ipsos South-East Europe, Gabriela Luca, Commercial Director Consumer Panel Services GfK, Sorana Georgia, Director General, Markant International Services România, Cătălina Aldea, Managing Partner Aldea Consulting, Dragoș Popa, Senior Project Manager Roland Berger România, Mihai Bonca, Founder Brand Architects. Echipa Progresiv a fost reprezentată de Alina Dragomir, Editor Coordonator și Mihaela Popescu, Editor In Chief.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *