MarComm Publicitate Stiri

Publicis Groupe a primit titlul de Holding Company of the Year oferit de Ad Age

15 mart. 2022 2 min

Publicis Groupe a primit titlul de Holding Company of the Year oferit de Ad Age

Reading Time: 2 minute

Publicis Groupe a fost desemnat de către Ad Age drept Holdingul Anului (Holding Company of the Year) în cadrul premiilor anuale A-List & Creativity Awards organizate de publicației. Anul 2022 marchează primul an în care Ad Age a inclus o categorie Holding Company în programul său de premii.

Premiile Ad Age, A-List & Creativity Awards, recunosc „liderii avangardiști, agențiile de top și inovatorii creativi” care își propun „o creativitate ce schimbă regulile jocului, un leadership îndrăzneț, contribuind la orientarea industriei spre noi direcții”.

Agențiile din cadrul Publicis Groupe au primit anul acesta mai multe premii în categoriile Ad Age, A-List & Creativity Awards 2022. Printre acestea se numără: Media Agency of the Year (Spark Foundry); Data & Insights Agency of the Year (Digitas), Standout Agency (BBH and The Community) și Executive of the Year (Amani Duncan, CEO BBH).

Arthur Sadoun, președinte și CEO Publicis Groupe:

,,În ultimii cinci ani, am mizat pe o serie de inițiative importante la Publicis, cum ar fi accelerarea Power of One pentru a oferi soluții creative end-to-end, repoziționarea Publicis Sapient, achiziția Epsilon și dezvoltarea platformei Marcel, care a salvat mii de locuri de muncă în timpul crizei Covid-19 și care este astăzi esențială pentru eforturile noastre de a sprijini, proteja și reloca echipele noastre din Ucraina.

Nu a fost întotdeauna ușor, dar nimic care merită nu este vreodată simplu. Aș dori să le mulțumesc colegilor noștri pentru dedicarea lor excepțională în a ne aduce aici, precum și clienților noștri pentru sprijinul lor de nezdruncinat.”

Despre Publicis Groupe – The Power of One

Publicis Groupe România, prezent de 25 ani pe piața locală, este cel mai mare grup de marketing, comunicare și transformare digitală din România, având la bază sinergia dintre Creativitate și Tehnologie. Grupul oferă clienților acces la cele mai avansate Servicii și Instrumente de lucru, concentrate în patru arii de expertiză: Comunicare, Media, Data și Tehnologie.

Cu o expertiză solidă în toate verticalele de business relevante, Publicis Groupe România asigură, prin modelul său de business – Power Of One – un Management fluid al Resurselor și Competențelor alocate fiecărui Client în parte.

În portofoliul Publicis Groupe România se află unele dintre cele mai puternice agenții de marketing și comunicare din lume: Publicis, Leo Burnett, Saatchi&Saatchi+The Geeks, MSL The Practice, Zenith, Starcom și Spark Foundry.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: