Stiri

Radiografia eCommerce 2025: Moda și bijuteriile (31%) și electronicele (22%) suferă primele tăieri

19 sept. 2025 < 1 min

Radiografia eCommerce 2025: Moda și bijuteriile (31%) și electronicele (22%) suferă primele tăieri

Reading Time: < 1 minut

Radiografia eCommerce 2025 arată că o creșterea a prețurilor a determinat peste un sfert dintre persoane să își reducă semnificativ cheltuielile online, în timp ce aproape 40% au redus, la rândul lor, consumul, dar la un nivel moderat.

Doar un sfert dintre români afirmă că nu și-au modificat obiceiurile de consum online, potrivit studiul realizat de easySales, în cadrul căruia au fost colectate informații, în perioada 16 – 30 iulie 2025, de la 1.036 de respondenți, respectând structura socio-demografică a populației utilizatorilor de Internet din România.

„Moda și bijuteriile (31%) și electronicele (22%) suferă primele tăieri, în timp ce esențialele scapă. 83% suntem mai sensibili la costurile de livrare, iar 81% vânăm reduceri. Constant analizăm evoluția pieței de eCommerce și, în această toamnă, vom prezenta o nouă radiografie a pieței românești, în cadrul evenimentului nostru eCommerce Talks by easySales”, declară Ciprian Cazacu, CEO și cofondator easySales.

Întrebați cu cât au redus bugetul lunar pentru cumpărături online, o treime dintre respondenți afirmă că nivelul este cuprins între 101 și 250 de lei.

Un sfert cheltuie online, lunar, mai puțin cu între 251 și 500 de lei. Un procent notabil este cel de 18,3%, al celor care au redus cheltuielile online cu peste 500 de lei lunar.

ILUSTRAȚIE FOTO: 89303993 | Concept © Nitsuki | Dreamstime.com

Articole pe aceeași temă: